Icon
Mira Vaurula on IAB Finlandin uusi Head of Business Development Uutiset ja tiedotteet

Mira Vaurula on IAB Finlandin uusi Head of Business Development

07.01.2020

Kuva: Saara Autere

Mira Vaurula aloittaa 7.1.2020 IAB Finlandin palveluksessa tittelillä Head of Business Development. Hän vastaa muun muassa IAB:n koulutus- ja tapahtumaliiketoiminnan kehittämisestä sekä liiketoiminnan tuloksesta. Vaurula siirtyy IAB:n palvelukseen seitsemän Sanoma-vuoden jälkeen.

Sanomilla hän on työskennellyt mm. Product Manager - ja Development Manager -tehtävissä ja omaa siten kokonaisvaltaisen osaamisen digitaaliseen mainonnan ja markkinoinnin kentästä. IAB:lle Vaurula tuo oman ammattillisen osaamisen lisäksi aktiivista ja eteenpäinkatsovaa asennetta.

- Odotan suurella mielenkiinnolla uusia haasteita. On hienoa päästä jatkamaan saman alan parissa, mutta nyt uudesta näkökulmasta. IAB on tuttu jo vuosien takaa ja olenkin ehtinyt Sanomalla osallistumaan niin seminaareihin, työryhmiin kuin IDM-koulutusohjelmaankin. IAB:n missio digimainonnan kentän rikkauden säilyttämiseksi on mielestäni erittäin tärkeä ja jatkossa pääsen ylpeydellä edistämään samaa hienoa tavoitetta, Vaurula kertoo.

Toivotamme uuden osaajamme lämpimästi tervetulleeksi iloiseen ja aikaansaavaan IAB Finland -perheeseen!

16.05.2024

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.

lue lisää

05.04.2024

Uuuh… dooh-mainonta jatkoi kasvukäyrällä myös 2023

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2023 oli noin 53,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua on reippaat 16 %, kun vastaavana aikana Kantarin raportoima koko ulkomainonnan markkina kasvoi 9 %. Kaiken mediamainonnan määrä Suomessa laski vuonna 2023 2,4 %.

lue lisää

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

06.02.2024

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2024 - IAB Finlandin Industry Partnerit esittelyssä

IAB Finlandin Industry Partnereina vuonna 2024 toimivat Adform, Alma Media, Clear Channel, RTL, Sanoma ja SOK Smart Marketing. Esittelemme heidät kaikki kahdessa osassa ja alotamme nyt kolmikolla Adform, RTL ja SOK Smart Marketing. Loput kumppanit esitellään kahden viikon päästä.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!