Icon
Työryhmien puheenjohtajat ja hallitus urakoivat workshopissa Uutiset & blogi

Työryhmien puheenjohtajat ja hallitus urakoivat workshopissa

19.09.2018

 IAB:n työryhmien puheenjohtajat ja hallitus kokoontuivat syyskuun puolella workshopiin, jossa mietittiin työryhmien ja hallituksen yhteistyön toimintatapoja ja strategian ja tavoitteiden suunnittelua ja liikuttelua.

Työryhmätyöskentelyn periaatteille, niin ryhmäläisten kuin puheenjohtajien kannalta, on tarvetta, ja siihen toimisto laatii manuaalin. Varmaa on, että ensi vuonna IAB:n markkinointiviestinnän volyymia tullaan vääntämään kovemmalle, jotta työ digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimialan hyväksi tavoittaa entistä laajemman yleisön. Workshopissa unelmoitiin suviseuroista ja peräti siitä, että tuleva puoliso voisi löytyä tällaisesta työryhmien yhteisestä IAB Open Daystä!

BLOGI
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

21.03.2023

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

06.03.2023

Digitaalinen ulkomainonta 30 % kasvussa vuonna 2022

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2022 oli noin 46,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua on hieman alle 30 % kun vastaavana aikana koko ulkomainonnan markkina kasvoi 21 %.

lue lisää

03.02.2023

Verkkomainonta 10 % kasvussa vuonna 2022

Mediamainontaan käytettiin vuonna 2022 yhteensä 1 328 miljoonaa euroa, mikä on 4,1% enemmän kuin edellisvuonna. Verkkomedia oli suurin mediaryhmä (53%) ja verkkomainonnan (+9,8 %) lisäksi kasvussa oli myös radiomainonta (+3,6 %), ulkomainonta (+20,7 %) sekä elokuvamainonta (+76,8 %).

lue lisää

13.01.2023

IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus

IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.

lue lisää