
Tulossa: Miten tehdä tuloksellista blogiyhteistyötä?
Miten käynnistää tuloksellinen ja kaikkia hyödyttävä yhteistyö bloggaajan kanssa? Miltä näyttää Suomen blogikenttä? Miten valita juuri oikeanlainen blogi ja yhteistyön muoto?
IAB Finlandin sosiaalisen median työryhmä on valmistelemassa menestyksekkään blogiyhteistyön opasta. Markkinoijille suunnattu opas esittelee Suomen blogikenttää ja -kulttuuria, kertoo erilaisista yhteistyön muodoista ja antaa vinkkejä yhteistyön käynnistämiseen.
Opas julkaistaan luvuittain IABlogissa syksyn mittaan. Työryhmä toivoo kommentteja lukuihin niin markkinoijilta kuin bloggaajilta. Kommenttien perusteella hiotut tekstit julkaistaan loppuvuodesta sähköisenä oppaana blogiseminaarin yhteydessä.
Seuraa IAB Finlandia Facebookissa, Twitterissä tai LinkedInissä, niin saat IABlogin päivitykset suoraan somevirtaasi!
IABlogin Facebook kommentit

Älä jätä hakemusta laittamatta tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.
lue lisää21.03.2023
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset
Älä jätä hakemusta laittamatta tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.
lue lisää06.03.2023
Digitaalinen ulkomainonta 30 % kasvussa vuonna 2022
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2022 oli noin 46,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua on hieman alle 30 % kun vastaavana aikana koko ulkomainonnan markkina kasvoi 21 %.
lue lisää03.02.2023
Verkkomainonta 10 % kasvussa vuonna 2022
Mediamainontaan käytettiin vuonna 2022 yhteensä 1 328 miljoonaa euroa, mikä on 4,1% enemmän kuin edellisvuonna. Verkkomedia oli suurin mediaryhmä (53%) ja verkkomainonnan (+9,8 %) lisäksi kasvussa oli myös radiomainonta (+3,6 %), ulkomainonta (+20,7 %) sekä elokuvamainonta (+76,8 %).
lue lisää13.01.2023
IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus
IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.
lue lisää