Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle
Digitaalinen televisio mainostajan näkökulmasta – katso webinaaritallenne!
IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.
Webinaarin sisältö:
🔹 HD-siirtymän vaikutukset – Miten digitaalisen television kehitys muuttaa mediamarkkinaa ja avaa uusia mahdollisuuksia mainostajille?
🔹 Liikkuvan kuvan rooli markkinoinnissa – Kuinka ison ruudun katselu voi tehostaa brändiviestintää ja luoda vaikuttavampia kuluttajakokemuksia?
🔹 Case-esimerkit käytännöstä – Konkreettisia esimerkkejä siitä, miten HybridiTV-teknologiaa on jo hyödynnetty onnistuneesti mainonnassa.
Tallenteen avulla saat arvokkaita oivalluksia ja työkaluja digitaalisen television hyödyntämiseen markkinoinnissa sekä näkymän tulevaisuuden trendeihin.
Katso tallenne ja ota kaikki hyöty irti digitaalisen television mahdollisuuksista!
Ohjelma:
Alkusanat - Pasi Raaasina | IAB Finland & Jani Saari | Digita
Mainostajalle lisäbuustia HD-siirtymästä - Jani Saari | Digita (lataa prese)
Liikkuvan kuvan merkitys brändeille tulevaisuudessa - Teemu Suutari | OMD (lataa prese)
HybridiTV:n case-esimerkkejä - Jari Karhu | Digita (lataa prese)
Q&A
BLOGI
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää19.12.2025
Vuoden 2025 TOP 5 kuunnelluimmat IAB Insider -podcastit
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää18.12.2025
Digimainonnan sosiaalinen vaikutus Euroopassa – ja mitä se tarkoittaa Suomelle
IAB Europen Beyond Reach: Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media -raportti tarkastelee, miten digitaalisen mainonnan ekosysteemi Euroopassa – ja laajemmin kansainvälisesti – on alkanut tunnistaa, arvioida ja hallita toimintaansa sosiaalisen kestävyyden näkökulmasta.
lue lisää17.12.2025
Vuoden 2025 katsotuimmat IAB Finlandin tapahtumien tallenteet
IAB Finlandin katsotuimmat tapahtumatallenteet pureutuvat mittaamiseen, tekoälyyn, huomion merkitykseen, retail median kasvuun ja vastuullisuuteen. Ne tarjoavat tiivistettyä asiantuntijatietoa ja konkreettisia oppeja suoraan digimainonnan arjesta.
lue lisää16.12.2025
Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat
IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.
lue lisää