Icon
Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle Uutiset & blogi

Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle

13.02.2025

 

 

Digitaalinen televisio mainostajan näkökulmasta – katso webinaaritallenne!

IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.

Webinaarin sisältö:

🔹 HD-siirtymän vaikutukset – Miten digitaalisen television kehitys muuttaa mediamarkkinaa ja avaa uusia mahdollisuuksia mainostajille?
🔹 Liikkuvan kuvan rooli markkinoinnissa – Kuinka ison ruudun katselu voi tehostaa brändiviestintää ja luoda vaikuttavampia kuluttajakokemuksia?
🔹 Case-esimerkit käytännöstä – Konkreettisia esimerkkejä siitä, miten HybridiTV-teknologiaa on jo hyödynnetty onnistuneesti mainonnassa.

Tallenteen avulla saat arvokkaita oivalluksia ja työkaluja digitaalisen television hyödyntämiseen markkinoinnissa sekä näkymän tulevaisuuden trendeihin.

Katso tallenne ja ota kaikki hyöty irti digitaalisen television mahdollisuuksista!

Ohjelma:

Alkusanat - Pasi Raaasina | IAB Finland & Jani Saari | Digita

Mainostajalle lisäbuustia HD-siirtymästä - Jani Saari | Digita (lataa prese)

Liikkuvan kuvan merkitys brändeille tulevaisuudessa - Teemu Suutari | OMD (lataa prese)

HybridiTV:n case-esimerkkejä - Jari Karhu | Digita (lataa prese)

Q&A

 

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
Mediamainonnan määrä laski -0,9 %, verkkomainonnassa hienoista kasvua

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 290 milj. €. Mediamainonnan määrä laski -0,9 % vuoden 2024 vastaavaan aikaan verrattuna. Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 kolmannella kvartaalilla oli noin 183 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi 1,4 prosenttia.

lue lisää

20.11.2025

Mediamainonnan määrä laski -0,9 %, verkkomainonnassa hienoista kasvua

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 290 milj. €. Mediamainonnan määrä laski -0,9 % vuoden 2024 vastaavaan aikaan verrattuna. Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 kolmannella kvartaalilla oli noin 183 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi 1,4 prosenttia.

lue lisää

19.11.2025

DEI digimarkkinoinnissa – missä Suomi menee?

Suomalaisissa markkinoinnin toimistoissa, julkaisijoilla ja palveluntarjoajilla monimuotoisuuden teemat huomioidaan vaihtelevasti – mutta parhaimmillaan hyvin monipuolisesti. Tämä käy ilmi IAB Finlandin vuonna 2025 toteuttamasta kyselystä, jossa selvitettiin, miten DEI-teemat näkyvät digitaalista markkinointia ostavien, tuottavien ja sen parissa työskentelevien keskuudessa. Kysely toteutettiin anonyymisti IAB:n Vastuullisen digimainonnan työryhmän jäsenten keskuudessa, minkä vuoksi vastaajayritykset edustavat todennäköisesti jo lähtökohtaisesti vastuulliseen toimintaan sitoutuneita toimijoita.

lue lisää

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

23.09.2025

Verkkomainonta maltillisessa kasvussa vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.

lue lisää