
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Koulutuksen aluksi avattiin mikä Snapchat on, ketkä sitä Suomessa käyttävät ja miten he Snapchatia käyttävät.
Tämän jälkeen käytiin läpi eri tapoja, miten AR-linssejä voi hyödyntää mainonnassa ja miksi AR-linssejä kannattaa hyödyntää.
Koulutuksessa edettiin esimerkkien kautta sitä mitä tulee ottaa huomioon AR linssitoteutuksen suunnittelussa. Näytettiin esimerkkejä siitä, millaiset linssitoteutukset soveltuvat eri kampanjatavoitteisiin ja miten TV-mainonnan konseptia on hyödynnetty linssimainonnan toteutuksessa menestyksekkäästi.
Koulutuksessa esiteltiin erilaisia vinkkejä ja käytännön tietoa Snapchatissa mainostamisesta ja käytiin läpi myös case-esimerkkejä, joissa Snapchatin AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi.
Ohjelma
Snapchatin tilanne Suomessa ja AR:n käyttö - Riina Ahonen | Aleph (lataa prese)
AR mainonnan mahdollisuudet ja hyödyt - Marko Multisilta | Aleph
A Guide to Planning and Creating Successful Lens Solutions - Ausra Stirbyte | Aleph
Q&A

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää