Icon
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle Podcast

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle

08.11.2021

Mira Vaurula, Kaisa Pyhtilä ja Katri Riekkinen

Uusi neliosainen Luovuuden minisarja!

Konversio-optimisteissa julkaistaan uusi luovuuden minisarja, jonka on suunnitellut ja tuottanut IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä. Neliosaisessa teemasarjassa syvennytään luovuuteen eri näkökulmista mielenkiintoisten vieraiden seurassa.

Neljännessä jaksossa "Optimaalinen ympäristö luovuudelle" IAB:n Mira Vaurula saa vieraikseen Kaisa Pyhtilän Oatlyltä ja Katri Riekkisen Verohallinnolta. Jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin:

  • Mistä ideat syntyy?
  • Mikä on optimaalinen tilanne ja ympäristö uusille ideoille?
  • Mikä on selkeiden roolien merkitys luovuuden ruokkimisessa?
  • Miten löytää oikeanlainen luova kumppani?

Kuuntele teemajakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Luovuusekstran kaikki jaksot on suunniteltu ja toteutettu yhdessä IAB:n sisältömarkkinoinnin työryhmän kanssa. Näissä teemajaksoissa syvennymme luovuuteen eri näkökulmista.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



22.03.2024

IAB Studio: IAB Finlandin kulissien takana - Haastattelussa Antti Kallio ja Pasi Raassina

Tässä jaksossa IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Antti Kallio ja IAB:n toiminnanjohtaja Pasi Raassina paljastavat henkilökohtaisia digitaalisia suosikkejaan - mistä podcasteista he saavat inspiraationsa, mitkä uutissivustot pitävät heidät ajan tasalla, ja mitä sarjoja, elokuvia tai pelejä he rakastavat rentoutuessaan.

lue lisää

23.02.2024

IAB Studio: Jäsenet kysyy ja IAB vastaa - Ohjelmallinen ostaminen.

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Juuli Pelkonen Adformilta ja Miia Salmi Sanomalta. Jaksossa vastataan IAB jäseniltä tulleisiin kiperiin kysymyksiin, koskien ohjelmallista ostamista. Tule kuuntelemaan!

lue lisää

19.10.2023

Konversi0-0ptimistit: Immersiivinen ääni audiomainonnassa 1/2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Kaksoisjakson ensimmäisessä osassa Bauer Median Lauri Domnick tutustuttaa sinut immersiiviseen äänen maailmaan ja esittelee muutamia vaikuttavia esimerkkejä immersiivisten audiomainosten joukosta. Mitä immersiivisyys tuo mukanaan audioon ja audiomainontaan, sen kuulet jaksosta.

lue lisää

19.10.2023

Konversi0-0ptimistit: Digiaudion vaikuttavuus 2/2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Jaksossa Lauri Domnickin vieraana on “kokemusasiantuntijana” Vaasanin senior brand manager Katja Willberg. Vaasanin oma äänellinen identiteetti eli äänibrändi on luotu yhdessä Bauer Median kanssa muutama vuosi sitten. Jaksossa Katja kertoo miten heillä päädyttiin äänellisen identiteetin luomiseen leipäbrändille.

lue lisää