Icon
KonversiO-Optimistit, jakso 6: Onko osaamisesi data-ajassa? Podcast

KonversiO-Optimistit, jakso 6: Onko osaamisesi data-ajassa?

15.06.2020

Kaupallinen yhteistyö RADLY

KonversiO-Optimistien kuudennessa jaksossa keskustellaan data- ja tekoälyvetoisen ajan markkinoinnin osaamisesta RADLYn kanssa. Välillä tuntuu, että markkinointirekrytoinneissa etsitään yksisarvisia tai "jeesuksia". Mistä tämä ilmiö kertoo?

RADLYn Digital Transformation Lead Emma Lehtovaara ja edellisestäkin jaksosta tuttu johtava konsultti Ilkka Särkiö vieraili KonversiO-Optimistien studiossa Miran kanssa keskustelemassa muun muassa siitä, mitä taitoja markkinoija tarvitsee pysyäkseen junan kyydissä data- ja teknologia-aikakautena. Milloin on ok ulkoistaa osaamista? Mistä löytyy sopivaa koulutustarjontaa? 

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!

Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme RADLY.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



17.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 8: Hyvän datan anatomia

Nyt mennään datakeskustelussa suoraan syvään päätyyn! Mitkä ovat parhaan datan ainekset? Minkälainen data on hyvää, mikä vähemmän hyvää ja millä keinoilla yritys saa siitä mahdollisimman paljon irti? Mukana myös yllätysvieras MTV:ltä!

lue lisää

16.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 7: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli ratkaisee

Keskustelemme tässä jaksossa myynnin ja markkinoinnin saumattomasta yhteistyöstä. Mitä se vaatii? Mitkä asiat ovat avainasemassa?

lue lisää

15.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 6: Onko osaamisesi data-ajassa?

KonversiO-Optimistien kuudennessa jaksossa keskustellaan data- ja tekoälyvetoisen ajan markkinoinnin osaamisesta RADLYn kanssa.

lue lisää

09.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 5: Keskusteluissa siirrytään tekoälyn, datan ja koneoppimisen maailmaan

Viidennessä jaksossa keskustellaan RADLYn kanssa yritysten liiketoiminnan digitalisoitumisesta ja siitä, miten se vaikuttaa markkinoinnin muuttumiseen yhä data- ja teknologiavetoisemmaksi.

lue lisää