Icon
KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille? Podcast

KonversiO-Optimistit, jakso 10: Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?

03.12.2020

Kaupallinen yhteistyö Double Verify

KonversiO-Optimistien 10 jakso pyörii telkkarin ympärillä. Mikä on CTV? Entäs OTT? Ja miten Brand Safety liittyy tähän soppaan? Ja mikä oleellisinta, mitä mainostajien tulee tietää CTV:stä ja löytyykö markkinoilta jo parhaita käytäntöjä CTV:n hyödyntämiseen TV/video-kampanjoissa?

Pasi Raassinan vieraana all the way from UK David Goddard, Double Verifyn Senior Business Development Director ja Jonne Salovaara, Senior Digital Planner Dagmarilta. 

Kansainvälisen asiantuntijan myötä tämänkertainen keskustelu käydään englannin kielellä. Keskustelun aiheena on kuluttajakäyttäytymisen muutos liittyen erityisesti TV:seen ja ja bränditurvallisuuteen uudessa modernissa ekosysteemissä. Jaksossa määritellään muodikkaita termejä kuten brand safety, brand suitability, CTV (“any streamed video on TV”), muut OTT-määritelmät kuten AVOD.

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat!

Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme Double Verify.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



20.12.2021

KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä

KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian mittavasta transformaatiomurroksesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.

lue lisää

08.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle

Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?

lue lisää

02.11.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana

Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.

lue lisää

27.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus

Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.

lue lisää