Icon
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability Podcast

IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability

28.04.2022 | iab

Pasilla on tänään IAB Studiossa vieraina Johanna Vartiainen Almalta ja Johannes Hocksell Sanomalta puhumassa mainonnan vastuullisuudesta ja selvitetään mitä Brand Safety ja Brand Suitability oikein tarkoittavatkaan.

Vastuullisuus teemana nousee koko ajan suurempaan suosioon nousten nyt myös yhä enemmän mainonnan ja markkinoinnin maailmaan. Johanna ja Johannes kertovat miten Almalla ja Sanomalla suhtaudutaan mainonnan vastuullisuuteen ja brändin turvallisuuteen mainonnassa. Samalla selvitettiin miten nämä asiat näkyvät konkreettisesti yrityksen toiminnassa ja millaisia työkaluja heillä on käytössä mainonnan rajaamisessa erilaisissa ympäristöissä.

Kuuntele ajankohtainen jakso ja lataa IAB Finlandin mainonnan laatu työryhmän tekemä Brand Safety ja Brand Suitability -opas.

 

 

Kuuntele koko jakso tästä:

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää