
MIXX Awards Europe 2018 ja IAB Europe Research Awards ilmoittautumiset auki
IAB Europen vuoden 2018 Interact-konferenssi järjestetään 23.-24. toukokuuta, jolloin Euroopan digitaalisen mainonnan ekosysteemin johtavat toimijat kokoontuvat Milanossa. Samassa yhteydessä järjestetään MIXX Awards ja Research Awards -kilpailut.
MIXX Awards Europe etsii ja juhlistaa Euroopan parhaita digitaalisia mainoskampanjoita. Voittajat esitellään markkinalle showcaseina siitä, mikä digitaalisessa markkinoinnissa toimii ja miksi, sekä innostetaan toimialaa nostamalla uusia ideoita ja tulevaisuutta suuntauksia. Lue lisää ja ilmoita työt mukaan tämän IAB Finlandin linkin kautta.
IAB Europe Research Awards puolestaan nostaa esille eurooppalaisia digitaalisen tutkimuksen hankkeita ja sitä vaikutusta, jonka ne aikaansaavat digitaalisen mainonnan kehittämiseksi. Voittajat tulevat osaksi IAB Europen datapankkia, joka on toimialan ammattilaisten käytössä päivittäisessä työssä ja strategioita mietittäessä. Lue lisää ja ilmoita työt mukaan tämän IAB Finlandin linkin kautta.

IAB MIXX Awards on värikäs ja iloinen tapahtuma, joka kokoaa yhteen digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät juhlimaan alansa huippusaavutuksia. Keväällä 2023 ensimmäistä kertaa järjestetty tapahtuma keräsi huiman suosion ja sai osakseen paljon kiitoksia niin osallistujilta kuin järjestäjiltäkin. Tämän myötä on päätetty järjestää tapahtuma myös ensi keväänä.
lue lisää02.11.2023
Tule mukaan menestykseen – MIXX Awards hakee yhteistyökumppaneita ensi kevään tapahtumaan!
IAB MIXX Awards on värikäs ja iloinen tapahtuma, joka kokoaa yhteen digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät juhlimaan alansa huippusaavutuksia. Keväällä 2023 ensimmäistä kertaa järjestetty tapahtuma keräsi huiman suosion ja sai osakseen paljon kiitoksia niin osallistujilta kuin järjestäjiltäkin. Tämän myötä on päätetty järjestää tapahtuma myös ensi keväänä.
lue lisää22.09.2023
Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua
IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.
lue lisää31.08.2023
Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla
Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.
lue lisää31.05.2023
MIXX Awards juhlahumua Valkoisessa Salissa
Keräsimme alan ammattilaiset yhteen juhlimaan saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen. Tässä valikoituja otoksia viime torstain 25.5. MIXX Awards gaalasta sekä linkit kaikkiin kuviin
lue lisää