Icon
Kon­ver­siO-Op­ti­mis­tit Luo­vuusek­stra: Luo­vuu­den yl­lä­pi­tä­mi­nen etä­ai­ka­na Uu­ti­set & blo­gi

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana

02.11.2021

Pasi Raassina, Jussi Hakanen ja Maarit Nykänen

Uusi neliosainen Luovuuden minisarja!

Konversio-optimisteissa julkaistaan uusi luovuuden minisarja, jonka on suunnitellut ja tuottanut IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä. Neliosaisessa teemasarjassa syvennytään luovuuteen eri näkökulmista mielenkiintoisten vieraiden seurassa.

Kolmannen jakson ‘“Luovuuden ylläpitäminen etäaikana” keskustelun ohjaa IAB:n Pasi Raassina vierainaan Otava Median natiiviratkaisujen tiiminvetäjä Maarit Nykänen ja Isobarin luova strategi Jussi Hakanen. Jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana:

  • Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta?
  • Miten etäaika on vaikuttanut luovuuteen?
  • Miksi luovuus on tärkeää?
  • Oletteko päässeet ns. flowtilaan etäaikana, miten?

Keskustelujen pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämiseen alan ihmisiltä. Vinkkejä antavat jaksossa Milttonin Ellaveera Björk, Storyboundin Elli Mäkilä, Alman Hanna Repo sekä Dagmarin Veera Sydänmaalakka.

Kuuntele teemajakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Luovuusekstran kaikki jaksot on suunniteltu ja toteutettu yhdessä IAB:n sisältömarkkinoinnin työryhmän kanssa. Näissä teemajaksoissa syvennymme luovuuteen eri näkökulmista.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



BLOGI
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää

04.06.2025

Verkkomainonta kasvussa Q1/2025

Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 169 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi noin kolme prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa hidasta kasvua, ollen Q1/2025 aikana 59 %.

lue lisää

20.05.2025

Vastuullisuus markkinoinnissa – välttämättömyys vai kilpailuetu?

Viime vuosina vastuullisuus on noussut yhdeksi kuumimmista puheenaiheista yritysmaailmassa – eikä syyttä! Se ei ole enää vain trendisana, vaan strateginen valinta, joka vaikuttaa niin brändiin, asiakassuhteisiin kuin yrityksen pitkän aikavälin menestykseen. Mutta mitä vastuullisuus markkinoinnissa oikeastaan sisältää?

lue lisää

24.04.2025

IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää