KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä
Kaupallinen yhteistyö Salesforce
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä.
KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian liiketoiminnan mittavasta transformaatiohankkeesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.
Jaksossa IAB-Pasin kanssa ovat keskustelemassa Henkka eli Henrik Hahtovirta digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asioinnin johtaja Fennialta ja Lasse eli Lars Schulman markkinoinnin- ja verkkokaupparatkaisujen johtaja, Salesforcelta.
Fennia on aloittanut suuren transformaatiohankkeen ja Henkka on tullut IAB Podcastiin kertomaan mitä heillä on tekeillä. Hän antaa Lassen kanssa myös vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointiteknologian kyvykkyyksien uudistamisessa
- Fennian mittava transformaatio-ohjelma ja teknologiakumppani Salesforce
- Mitä Fennia haluaa muutoksella saavuttaa?
- Mitkä tekijät takaavat hyvän muutoshankkeen?
”Muutos ei tule koskaan olemaan näin hidasta, mitä se on tänä päivänä”
Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!
Kuuntele koko jakso tästä:
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.
Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.
Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!
Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa:
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää03.10.2024
Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana
IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.
lue lisää27.08.2024
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.
lue lisää18.06.2024
Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023
IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.
lue lisää