Icon
KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä Uutiset & blogi

KonversiO-Optimistit: Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä

20.12.2021

Henrik Hahtovirta, Pasi Raassina ja Lars Schulman

Kaupallinen yhteistyö Salesforce

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä.

KonversiO-Optimistien toisen kauden viidennessä jaksossa puhutaan Fennian liiketoiminnan mittavasta transformaatiohankkeesta, jossa tärkeänä teknologiakumppanina mukana toimii Salesforce.

Jaksossa IAB-Pasin kanssa ovat keskustelemassa Henkka eli Henrik Hahtovirta digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asioinnin johtaja Fennialta ja Lasse eli Lars Schulman markkinoinnin- ja verkkokaupparatkaisujen johtaja, Salesforcelta.

Fennia on aloittanut suuren transformaatiohankkeen ja Henkka on tullut IAB Podcastiin kertomaan mitä heillä on tekeillä. Hän antaa Lassen kanssa myös vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointiteknologian kyvykkyyksien uudistamisessa

  • Fennian mittava transformaatio-ohjelma ja teknologiakumppani Salesforce
  • Mitä Fennia haluaa muutoksella saavuttaa?
  • Mitkä tekijät takaavat hyvän muutoshankkeen?
”Muutos ei tule koskaan olemaan näin hidasta, mitä se on tänä päivänä”

Kuuntele jakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



BLOGI
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

21.03.2023

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

06.03.2023

Digitaalinen ulkomainonta 30 % kasvussa vuonna 2022

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2022 oli noin 46,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua on hieman alle 30 % kun vastaavana aikana koko ulkomainonnan markkina kasvoi 21 %.

lue lisää

03.02.2023

Verkkomainonta 10 % kasvussa vuonna 2022

Mediamainontaan käytettiin vuonna 2022 yhteensä 1 328 miljoonaa euroa, mikä on 4,1% enemmän kuin edellisvuonna. Verkkomedia oli suurin mediaryhmä (53%) ja verkkomainonnan (+9,8 %) lisäksi kasvussa oli myös radiomainonta (+3,6 %), ulkomainonta (+20,7 %) sekä elokuvamainonta (+76,8 %).

lue lisää

13.01.2023

IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus

IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.

lue lisää