Icon
TIEDOTE: Pasi Raassinasta IAB Finlandin uusi toiminnanjohtaja IABlogi

TIEDOTE: Pasi Raassinasta IAB Finlandin uusi toiminnanjohtaja

14.08.2019

Suomen johtavan digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntijayhteisön IAB Finlandin uusi toiminnanjohtaja on Pasi Raassina, joka siirtyi tehtävään työskenneltyään aiemmin MTV:n vastuullisissa digitaalisissa tehtävissä sekä mediastartup INEZ Mediassa.


- IAB Finlandin asiantuntijaprofiili on kasvanut huomattavasti viime vuosina. Muun muassa seminaarit, koulutukset ja työryhmät ovat poikkeuksetta erinomaisia. Tuntuu erittäin innostavalta päästä jatkamaan ja kehittämään IAB:ta sekä samalla perehtymään entistä syvemmin ja uudella kulmalla digitaalisen mainonnan kokonaismarkkinaan, Raassina kommentoi.
- Suhtaudun tuleviin vuosiin erittäin optimistisesti. IAB:lla on hieno mahdollisuus muodostua vielä nykyistäkin voimakkaammin toimijaksi, joka kerää kaikki digimarkkinan toimijat yhteen, auttaen yhteisöllisesti kaikkia jäseniään löytämään optimaaliset ratkaisut digimarkkinoinnin ja -myynnin haasteisiin, Raassina jatkaa.

Elokuun ajan Raassina toimii IAB Finlandin toiminnanjohtajan paikalta uusiin haasteisiin siirtyvän Birgitta Takalan perehdytyksessä. Takala on rakentanut ja luotsannut IAB:ta viimeiset 13 vuotta.
- IAB-polkuni on ollut aivan uskomattoman upea kokemus urallani ja olen erittäin onnellinen voidessani luottavaisin mielin jättää IAB:n Pasin ammattimaiseen huomaan. Tuntuu erittäin luontevalta siirtää kapula nyt hänelle, siirtyessäni uuteen elämänvaiheeseen, Takala kertoo.
Myös IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen on valintaan tyytyväinen.
- Pasi saa luotsattavakseen arvostetun, pidetyn ja jatkuvasti kasvavan yhteisön, lämpimät kiitokset siitä Birgitalle! IAB:n toiminnanjohtajan työssä menestyminen vaatii laajaa tuntemusta sekä kotimaisen että kansainvälisen digimarkkinan tilasta ja kehityksestä. Pasin valintaa puolsivat erityisesti hänen vahva kokemuksensa digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä, osaamisen laaja-alaisuus ja ennen kaikkea ponteva halu auttaa jäseniämme kartuttamaan liiketoimintansa kasvun eväitä IAB:n toimintaan osallistumalla.

Lue Pasi Raassinan tuore haastattelu.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Pasi Raassina
toiminnanjohtaja
IAB Finland
040 575 3726 / pasi.raassina@iab.fi

Petri Kokkonen
Hallituksen puheenjohtaja
040 833 5077 / petri.kokkonen@relevant.fi

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe yhteisöä.
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää