Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

27.11.2020

TIEDOTE: IAB Finland vuonna 2021 – painopisteinä ROI, osaaminen ja data

IAB Finlandin syyskokouksessa 26.11.2020 käytiin läpi jäsentutkimus, esitettiin vuoden 2021 toiminnan painopisteet ja valittiin uusi hallitus. Vuonna 2021 IAB Finland painottaa toiminnassaan erityisesti markkinoinnin tuloksellisuutta, Suomen digimarkkinoinnin osaamista sekä markkinan tukemista mainosteknologioiden uusissa ratkaisuissa.

lue lisää

09.04.2020

Kaksi kolmasosaa suomalaisista yrityksistä suunnittelee markkinointibudjetin leikkauksia koronan seurauksena

IAB Finland tutki yhdessä Avauksen sekä ASML:n kanssa miten koronaepidemia on vaikuttamassa suomalaisten yritysten markkinointipanostuksiin tämän vuoden aikana. Tutkimus toteutettiin 3.4.2020.–7.4.2020 välisenä ajanjaksona ja siihen vastasi kaiken kaikkiaan 190 markkinointipäättäjää.

lue lisää

16.03.2020

IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan

16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.

lue lisää

29.11.2019

TIEDOTE: IAB Finland vuonna 2020 – painopisteinä vastuullisuus, vaikuttaminen ja tietosuoja

lue lisää