
Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta
Tuomas Avonius kirjoitti mielenkiintoisen natiivimainontaa käsittelevän artikkelin IABlogin vierailussa Fonecta Enterprise Solutionsin Akatemiassa. Samalla se on avaus sisältömarkkinointia käsittelevälle artikkelisarjan IABlogissa.
Artikkelissaan Avonius puhuu vuokratusta mediasta, esittelee buzzfeed.comia sekä toteaa natiivimainonnan olevan ”pääosin digitaalisilla julkaisualustoilla olevaa sisältöä, johon löyhästi tai suoraan liittyy jonkun kolmannen tahon kaupallinen intressi”.
Lue artikkeli täältä.
17.04.2012
Videomainonta verkossa, huikea mahdollisuus!
Tuomas Avonius käynnistää IABlogin sisältömarkkinointia käsittelevän artikkelisarjan.
lue lisää01.05.2012
Video vetoaa tunteisiin!
Tuomas Avonius käynnistää IABlogin sisältömarkkinointia käsittelevän artikkelisarjan.
lue lisää14.06.2012
Brändimainonta verkossa, mahdollista!
Tuomas Avonius käynnistää IABlogin sisältömarkkinointia käsittelevän artikkelisarjan.
lue lisää16.08.2012
Verkkomainonta ja tv-mainonta toimivat yhdessä parhaiten!
Tuomas Avonius käynnistää IABlogin sisältömarkkinointia käsittelevän artikkelisarjan.
lue lisää15.10.2014
Mobiilimainonnan myrskyvaroitus: 7 vinkkiä suunnittelun tueksi
Sääennuste lupaa mitä mainiointa keliä mobiilille vallankumoukselle.
lue lisää03.09.2014
Natiivimainonta: Onko jakaminen ainoa oikea mittari?
Natiivimainonnan onnistumista voi tarkastella monella eri tavalla.
lue lisää14.05.2014
Natiivimainonta: Case Kevätmessut 2014
Miten luodaan onnistunut natiivikampanja?
lue lisää20.03.2014
Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta
Tuomas Avonius käynnistää IABlogin sisältömarkkinointia käsittelevän artikkelisarjan.
lue lisää