Icon
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs IABlogi

REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs

27.08.2024

Työpaikkakuvaus

Digimainonnan ja -markkinoinnin etujärjestö IAB Finland etsii osaajaa myymään ja kehittämään digimainonnan koulutuksia. Jos innostut haasteista, haluat olla esillä etulinjassa ja olet loistava tiimipelaaja, tämä voi olla juuri sinulle sopiva haaste.

Työssäsi vastaan IAB:n koulutusliiketoiminnasta, eli myyt ja kehität IAB:n digimainonnan koulutuksia. Tukiverkon omaan työhön tuo muu IAB-tiimi ja IAB:n kattojärjestö IAB Europen jäsenmaat sekä niiden koulutukset. Työtehtävien menestyksekäs suorittaminen vaatii etenkin oikeaa asennetta, eli olet positiivinen, periksiantamaton ja peloton. Lisäksi tulet hyvin toimeen ihmisen kanssa ja parhaassa tapauksessa tunnet jo nyt hyvin Suomen digimarkkinan eri toimijat. Työ ei lähde nollasta, vaan mm. IAB Finlandin Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus antaa erinomaisen pohjan työtehtävien menestyksekkäälle hoitamisella. Koulutuksiin liittyviä työtehtäviä täydennetään mm. IAB:n työryhmiin liittyvillä vastuilla. 

IAB Finland on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Tarjoamme jäsenillemme näkyvyyttä, mahdollisuuksia oman osaamisen ja asiantuntijuuden vahvistamiseen, markkinatietoa ja kanavan vaikuttaa digimarkkinan tulevaisuuteen. Kiteytämme toimintamme seuraavasti:

  • Huomioimme, käsittelemme ja tuomme ratkaisuja kaikkein suurimpiin markkinoinnin haasteisiin
  • Näytämme minkälainen digimarkkinointi toimii 
  • Katsomme tulevaisuuteen ja autamme yrityksiä sekä ihmisiä valmistautumaan

Euroopassa IAB toimii 29 maassa ja maailmanlaajuisesti IAB-perheeseen kuuluu lähes 70 maata.

 

Tärkeimmät työtehtävät

  • IAB:n koulutusten myyminen.
  • IAB:n koulutustarjoaman kehittäminen.
  • Koulutusmateriaalien tuottaminen ja opiskelijoiden kouluttaminen.
  • Mediakentän ja markkinoinnin trendien aktiivinen seuraaminen ja hyödyntäminen omassa työssä.
  • Yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
  • Vastuut sovituista IAB:n työryhmistä (noin 3-4 kpl).

 

Menestyäksesi tässä tehtävässä tarvitset:

  • Myynnillisen ja positiivisen asenteen.
  • Halua olla esillä ja etulinjassa.
  • Innostusta kehittää ja olla mukana uuden tekemisessä.
  • Mielellään vähintään viiden vuoden kokemus digimainonnan tai -markkinoinnin tehtävistä.
  • Itseohjautuvaa työotetta ja erinomaisia projektinjohtotaitoja.
  • Erinomaisia viestintätaitoja niin suomeksi kuin englanniksi.
  • Kykyä toimia tiimeissä ja yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa.
  • Mielellään kaupallisen koulutuksen.

 

Tarjoamme sinulle

Työtehtävä tarjoaa hienon näköalapaikan Suomen digitaaliselle mediamarkkinalle. Roolissa pääset kehittämään laaja-alaisesti omaa asiantuntemusta muun IAB-tiimin tukemana. Kansainvälinen IAB-perhe mahdollistaa jatkuvien ideoiden ja innovaatioiden saamisen. Työ IAB:lla muotoutuu valitun henkilön toiveiden mukaisesti, eli työtä voi tehdä moderneilla työvälineillä myös etätyönä. Tämän vuoden aikana IAB-tiimi on tavannut toimistolla yksi-kaksi kertaa viikossa.

 

Kiinnostuitko ja haluat lisätietoja

Soita IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassinalle p.040 575 3726: 

  • MA 9.9.2024 klo 13-16 välillä. 
  • PE 13.9.2024 klo 10-11 välillä.
  • MA 16.9.2024 klo 13-16 välillä.

 

Hakemukset ja aikataulut

Palkkatoiveet sisältävät hakemukset 22.9.2024 mennessä osoitteeseen  pasi.raassina@iab.fi

 

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.

Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

04.12.2025

Tekoäly sosiaalisen median markkinoinnissa: Milloin ja miten sen käyttö pitäisi merkitä?

Tekoälystä on tullut markkinoijan oikea ja vasen käsi nopeammin kuin kukaan on osannut ennustaa. Se toimii usein huomaamattomasti taustalla ja auttaa optimoimaan sosiaalisen median kampanjoita. Mutta mitä tapahtuu, kun tekoäly ei ole enää vain apuväline, vaan näkyvä osa mainossisältöjä? Pitääkö tästä kertoa kuluttajille ja jos pitää, niin miten?

lue lisää

27.11.2025

IAB Insider: Miten Tokmanni laajentaa retail median markkinoille ja haastaa perinteisen mediakentän?

Kauppa ei enää tee katetta pelkästään myymällä tuotteita vaan yhä useampi ketju alkaa kaupallistaa myös kaupan dataa, asiakaskohtaamisia ja myymäläympäristöjä. Jaksossa opit, millaisia mahdollisuuksia avoin retail media tarjoaa kaupan toimijoille ja miten brändit voivat tavoittaa kuluttajia hyödyntämällä kaupan ostosdataa. Jakson vieraina ovat retail-median konkari Janne Lehtinen Aller ReTALEsta ja Tokmannin kaupallinen johtaja Veli-Pekka “VeePee” Ääri.

lue lisää

20.11.2025

IAB Insider: Retail median ajankohtaiset trendit

IAB:n tuoreessa podcast-jaksossa syvennytään retail median kuumimpiin ilmiöihin: ekosysteemien avautumiseen, commerce median kiihtyvään kasvuun, datan uusiin rooleihin sekä in-store-median nouseviin mahdollisuuksiin.

lue lisää

19.11.2025

DEI digimarkkinoinnissa – missä Suomi menee?

Suomalaisissa markkinoinnin toimistoissa, julkaisijoilla ja palveluntarjoajilla monimuotoisuuden teemat huomioidaan vaihtelevasti – mutta parhaimmillaan hyvin monipuolisesti. Tämä käy ilmi IAB Finlandin vuonna 2025 toteuttamasta kyselystä, jossa selvitettiin, miten DEI-teemat näkyvät digitaalista markkinointia ostavien, tuottavien ja sen parissa työskentelevien keskuudessa. Kysely toteutettiin anonyymisti IAB:n Vastuullisen digimainonnan työryhmän jäsenten keskuudessa, minkä vuoksi vastaajayritykset edustavat todennäköisesti jo lähtökohtaisesti vastuulliseen toimintaan sitoutuneita toimijoita.

lue lisää