Icon
Real-Time Advertising Summit Lontoossa 19.–20.11. IABlogi

Real-Time Advertising Summit Lontoossa 19.–20.11.

06.10.2014

IAB Finlandin jäsenenä saat 20 % alennusta seminaarilipusta!

Real-Time Advertising Summit kokoaa marraskuussa Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaisia ympäri Eurooppaa.

Teemalla ”Demystifying Programmatic Media Buying and Getting it Right” kulkeva seminaari järjestetään 19.–20.11. FC Chelsean kotistadionin kongressitiloissa Lontoossa.

Seminaarin ohjelma on jaettu kymmeneen teemoitettuun sessioon. Aiheina ovat muun muassa ”Making the most of programmatic”, ”Mobile RTB”, ”Transparency & brand safety” ja ”Cross channel targeting”. Paneelikeskusteluissa ja keynote-puheenvuoroissa kuullaan niin isojen mediatalojen, merkittävien mainostajien kuin erilaisten palveluntarjoajien edustajia. Ohjelman voit ladata täältä.

IAB Finland on Real-Time Advertising Summitin mediakumppani. Jäsenenä saat 20 prosentin alennuksen seminaarilipun hinnasta. Kahden päivän jäsenhintainen lippu maksaa 1 195 puntaa (ei sisällä arvonlisäveroa). Alennuksen saat syöttämällä koodin QRT20IAB ilmoittautumislomakkeeseen.


Ilmoitathan osallistumisestasi seminaariin myös IAB Finlandin toimistolle osoitteeseen lotta.heikkeri(at)iab.fi niin tiedämme ketkä jäsenistämme ovat lähdössä mukaan!

Real-Time Advertising Summitin kotisivut

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

19.11.2025

DEI digimarkkinoinnissa – missä Suomi menee?

Suomalaisissa markkinoinnin toimistoissa, julkaisijoilla ja palveluntarjoajilla monimuotoisuuden teemat huomioidaan vaihtelevasti – mutta parhaimmillaan hyvin monipuolisesti. Tämä käy ilmi IAB Finlandin vuonna 2025 toteuttamasta kyselystä, jossa selvitettiin, miten DEI-teemat näkyvät digitaalista markkinointia ostavien, tuottavien ja sen parissa työskentelevien keskuudessa. Kysely toteutettiin anonyymisti IAB:n Vastuullisen digimainonnan työryhmän jäsenten keskuudessa, minkä vuoksi vastaajayritykset edustavat todennäköisesti jo lähtökohtaisesti vastuulliseen toimintaan sitoutuneita toimijoita.

lue lisää

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää

26.09.2025

IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?

Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?

lue lisää