Icon
Real-Time Advertising Summit Lontoossa 19.–20.11. IABlogi

Real-Time Advertising Summit Lontoossa 19.–20.11.

06.10.2014

IAB Finlandin jäsenenä saat 20 % alennusta seminaarilipusta!

Real-Time Advertising Summit kokoaa marraskuussa Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaisia ympäri Eurooppaa.

Teemalla ”Demystifying Programmatic Media Buying and Getting it Right” kulkeva seminaari järjestetään 19.–20.11. FC Chelsean kotistadionin kongressitiloissa Lontoossa.

Seminaarin ohjelma on jaettu kymmeneen teemoitettuun sessioon. Aiheina ovat muun muassa ”Making the most of programmatic”, ”Mobile RTB”, ”Transparency & brand safety” ja ”Cross channel targeting”. Paneelikeskusteluissa ja keynote-puheenvuoroissa kuullaan niin isojen mediatalojen, merkittävien mainostajien kuin erilaisten palveluntarjoajien edustajia. Ohjelman voit ladata täältä.

IAB Finland on Real-Time Advertising Summitin mediakumppani. Jäsenenä saat 20 prosentin alennuksen seminaarilipun hinnasta. Kahden päivän jäsenhintainen lippu maksaa 1 195 puntaa (ei sisällä arvonlisäveroa). Alennuksen saat syöttämällä koodin QRT20IAB ilmoittautumislomakkeeseen.


Ilmoitathan osallistumisestasi seminaariin myös IAB Finlandin toimistolle osoitteeseen lotta.heikkeri(at)iab.fi niin tiedämme ketkä jäsenistämme ovat lähdössä mukaan!

Real-Time Advertising Summitin kotisivut

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

14.06.2021

Mitä kohderyhmiä eri somekanavissa tavoittaa?

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Toisessa osassa tarkastellaan eri somekanavien tavoittavia kohderyhmiä.

lue lisää

09.06.2021

Kaupan media auttaa mainostajia vaikeinakin aikoina ja ui mediamarkkinassa vastavirtaan

Maailman suurimmat mediayhtiöt ovat tällä hetkellä kauppoja. Amazonin, Krogerin, CVS:n ja Targetin kaltaiset kaupat näyttävät suuntaa markkinoinnille. Suomalaisille mainostajille kaupan media on vielä uusi tuttavuus. Olemme tutkineet kaupan median tunnettuutta Suomessa ja havainneet, että nousujohteisesta kehityksestä huolimatta sitä voitaisiin hyödyntää entistä enemmän.

lue lisää