Icon
Real-Time Advertising Summit Lontoossa 19.–20.11. IABlogi

Real-Time Advertising Summit Lontoossa 19.–20.11.

06.10.2014

IAB Finlandin jäsenenä saat 20 % alennusta seminaarilipusta!

Real-Time Advertising Summit kokoaa marraskuussa Lontooseen ohjelmallisen ostamisen ammattilaisia ympäri Eurooppaa.

Teemalla ”Demystifying Programmatic Media Buying and Getting it Right” kulkeva seminaari järjestetään 19.–20.11. FC Chelsean kotistadionin kongressitiloissa Lontoossa.

Seminaarin ohjelma on jaettu kymmeneen teemoitettuun sessioon. Aiheina ovat muun muassa ”Making the most of programmatic”, ”Mobile RTB”, ”Transparency & brand safety” ja ”Cross channel targeting”. Paneelikeskusteluissa ja keynote-puheenvuoroissa kuullaan niin isojen mediatalojen, merkittävien mainostajien kuin erilaisten palveluntarjoajien edustajia. Ohjelman voit ladata täältä.

IAB Finland on Real-Time Advertising Summitin mediakumppani. Jäsenenä saat 20 prosentin alennuksen seminaarilipun hinnasta. Kahden päivän jäsenhintainen lippu maksaa 1 195 puntaa (ei sisällä arvonlisäveroa). Alennuksen saat syöttämällä koodin QRT20IAB ilmoittautumislomakkeeseen.


Ilmoitathan osallistumisestasi seminaariin myös IAB Finlandin toimistolle osoitteeseen lotta.heikkeri(at)iab.fi niin tiedämme ketkä jäsenistämme ovat lähdössä mukaan!

Real-Time Advertising Summitin kotisivut

01.07.2022

IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus

IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.

lue lisää

23.06.2022

IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää