Icon
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset IABlogi

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

21.03.2023 | IAB Finland

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

Kuinka paljon osallistuminen maksaa?

Ensimmäisenä vuonna ei maksa mitään!

Milloin entry sulkeutuu?

Entryn viimeinen hakupäivä on 31.3.2023

Voinko osallistua useampaan kategoriaan tai lähettää useamman hakemuksen per kategoria?

Kyllä voit osallistua useampaan kategoriaan ja voit myös lähettää useamman hakemuksen per kategoria.

Voinko hakea mukaan kilpailutyöllä, joka on ollut mukana ehdolla jossain muussa kilpailussa?

Kyllä voit.

Mille ajanjaksolle kilpailutyön pitää ajoittua?

Kilpailutyön pääsääntöinen ajoittuminen tulee olla vuodelle 2022.

Mitä tietoja kilpailutyöstä pitää ilmoittaa?

Hakulomakkeella pyydetään kilpailutyöstä kuvausta, jonka lisäksi kategoriasta riippuen joitakin seuraavista asioista:

  • tavoite
  • idea/innovaatio
  • tulokset
  • myynnin kehitys
  • asiakas ja kumppanityytyväisyys
  • osaamisen kehitys
  • innovatiivisuus

Miten entryt tuomaroidaan?

Tuomarit pisteyttävät jokaisen entryn jokaisen kriteerin. Nämä lasketaan yhteen entryn kokonaispisteiksi. Korkeimmat pisteet saaneet entryt pääsevät ehdokaslistalle. Tuomaristo valitsee ehdokaslistalta kategorian voittajan.

Ketkä ovat tuomaristossa?

Tuomaristot näet täältä.

Mitä jos tarvitsen lisää aikaa hakemuksen jättöön?

Otathan tässä tapauksessa yhteyttä IAB Finlandin tiimiin.

Milloin tiedän onko hakemukseni päässyt ehdokaslistalle?

Ehdokaslista julkaistaan toukokuun alkupuolella.

Milloin voittajat julkistetaan?

Voittajat julkistetaan 25.5.2023 MIXX Awards gaalassa Helsingissä.

blogidigimarkkinointiiabfinlandsisältömarkkinointipodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

04.04.2022

PubMaticin ohje huutokauppapakettien hyödyntämiseen

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

28.04.2022

Kaupan median nousu ja ohjelmallinen ostaminen

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

06.05.2022

Evästeetön aika lähenee - jaetut ID:t ratkaisevat mainonnan skaalautuvan kohdentamisen haasteet?

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

31.08.2022

IAB selvitti digitaalisen audiomainonnan määrän Suomessa

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää

20.05.2025

Vastuullisuus markkinoinnissa – välttämättömyys vai kilpailuetu?

Viime vuosina vastuullisuus on noussut yhdeksi kuumimmista puheenaiheista yritysmaailmassa – eikä syyttä! Se ei ole enää vain trendisana, vaan strateginen valinta, joka vaikuttaa niin brändiin, asiakassuhteisiin kuin yrityksen pitkän aikavälin menestykseen. Mutta mitä vastuullisuus markkinoinnissa oikeastaan sisältää?

lue lisää