Icon
Jäsentarjous: Hakusanamainonnan ABC -e-kirja 39 € IABlogi

Jäsentarjous: Hakusanamainonnan ABC -e-kirja 39 €

07.05.2014

Hakusanamainonnan ABC -e-kirja IAB Finlandin jäsenille 39 €!

Hakusanamainonnan ABC - Matkaopas AdWords-mainonnan saloihin on suunnattu niin yrittäjille, markkinointipäättäjille kuin bloggaajille. Kirjan avulla pystyt tekemään kustannustehokasta Google-markkinointia itsenäisesti tai ostamaan palvelut ulkopuoliselta toimijalta rahojasi haaskaamatta.

Kirjoittaja Saskia Salomaalla on seitsemän vuoden kokemus menestyksekkäiden hakusanamainontakampanjoiden rakentamisesta ja ylläpidosta.

IAB Finlandin jäsenenä saat Hakusanamainonnan ABC + displayopas -paketin etuhintaan 39 €. Displayopas kertoo, miten teet menestyksekkäitä bannerikampanjoita.

Kirjoittaja tarjoaa kirjalle täyden rahat takaisin -takuun! Jos et saa kampanjoita pystyyn tunnissa kirjan ohjeilla, laita 14 päivän sisään sähköpostia osoitteeseen info@mandarinfishpublishing.fi ja saat rahat takaisin!

E-kirjan voit ostaa verkkopankkimaksulla tai luottokortilla.

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

12.09.2025

IAB Insider: Retail media – kuka voittaa, kun kauppa muuttuu mediataloksi?

Retail media on noussut vauhdilla markkinoinnin kuumimmaksi ilmiöksi – ja hyvästä syystä. Kun kaupat muuttuvat mediataloiksi, mainostajille avautuu uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakkaat aivan ostopolun ytimessä. Mutta kuka tässä pelissä lopulta voittaa, ja mitä riskejä ja haasteita liittyy datan, kanavien ja kaupallisten kumppanuuksien hallintaan? Uusimmassa IAB Insider -podcast-jaksossa sukelletaan retail median maailmaan, avataan sen merkitys suomalaiselle markkinalle ja kerrotaan, mitä jokaisen markkinoijan tulisi tehdä pysyäkseen kehityksessä mukana.

lue lisää

29.08.2025

IAB Insider: Luovuuden merkitys digimainonnassa

Mainonnan vaikuttavuus syntyy usein luovuudesta – mutta mitä luovuus oikeastaan on, ja miten se voidaan kääntää mitattavaksi tulokseksi? Tässä IAB Insider -jaksossa dentsun Juha Halmesvaara ja Aleksi Auvinen keskustelevat luovuuden merkityksestä markkinoinnissa, Cannes Lions -festivaalin opeista sekä siitä, miten Suomi voisi ottaa askeleen kohti kansainvälistä luovuuden kärkeä.

lue lisää

15.08.2025

IAB Studio: Mitä vastuullisuus digimainonnassa tarkoittaa?

Digitaalinen mainonta nähdään usein teknisenä tehokkuuspelinä, jossa klikit, näkyvyydet ja ROI hallitsevat keskustelua. Mutta mitä tapahtuu, kun mukaan tuodaan sana vastuullisuus? IAB Studion podcastissa juontaja Jannina Niskala ja vieraana ollut koulutusvastaava Heidi Blomberg IAB Finlandilta pureutuvat aiheeseen, joka koskettaa koko mainosalaa. Jaksossa käydään läpi, mitä vastuullisuus digimainonnassa tarkoittaa, miksi se on ajankohtaisempaa kuin koskaan – ja miten jokainen alan toimija voi lähteä liikkeelle, vaikka täydellisyyteen ei kukaan pääsisikään.

lue lisää

13.08.2025

Nimitysuutinen: IAB Finlandin uusi vetäjä kasvoi digimarkkinoinnin osaajaksi nuorten mukana

Anni Lintula aloitti 1. elokuuta IAB Finlandin toiminnanjohtajana. Aiemmin hän on toiminut muun muassa A-lehtien B2B-liiketoiminnan johtajana, yritysasiakkuuksien luovana johtajana ja nuorten medioiden liiketoiminnan johtajana. Lintulalla on myös taustaa palkittujen digimainonnan konseptien kehittäjänä. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri Helsingin yliopistosta.

lue lisää