Icon
Jäsentarjous: Hakusanamainonnan ABC -e-kirja 39 € IABlogi

Jäsentarjous: Hakusanamainonnan ABC -e-kirja 39 €

07.05.2014

Hakusanamainonnan ABC -e-kirja IAB Finlandin jäsenille 39 €!

Hakusanamainonnan ABC - Matkaopas AdWords-mainonnan saloihin on suunnattu niin yrittäjille, markkinointipäättäjille kuin bloggaajille. Kirjan avulla pystyt tekemään kustannustehokasta Google-markkinointia itsenäisesti tai ostamaan palvelut ulkopuoliselta toimijalta rahojasi haaskaamatta.

Kirjoittaja Saskia Salomaalla on seitsemän vuoden kokemus menestyksekkäiden hakusanamainontakampanjoiden rakentamisesta ja ylläpidosta.

IAB Finlandin jäsenenä saat Hakusanamainonnan ABC + displayopas -paketin etuhintaan 39 €. Displayopas kertoo, miten teet menestyksekkäitä bannerikampanjoita.

Kirjoittaja tarjoaa kirjalle täyden rahat takaisin -takuun! Jos et saa kampanjoita pystyyn tunnissa kirjan ohjeilla, laita 14 päivän sisään sähköpostia osoitteeseen info@mandarinfishpublishing.fi ja saat rahat takaisin!

E-kirjan voit ostaa verkkopankkimaksulla tai luottokortilla.

22.03.2024

IAB Studio: IAB Finlandin kulissien takana - Haastattelussa Antti Kallio ja Pasi Raassina

Tässä jaksossa IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Antti Kallio ja IAB:n toiminnanjohtaja Pasi Raassina paljastavat henkilökohtaisia digitaalisia suosikkejaan - mistä podcasteista he saavat inspiraationsa, mitkä uutissivustot pitävät heidät ajan tasalla, ja mitä sarjoja, elokuvia tai pelejä he rakastavat rentoutuessaan.

lue lisää

07.03.2024

Ohjelmallinen Gaming 2024

Ohjelmallisessa ostamisessa Gaming eli pelimainonta on yksi tämän vuoden kiinnostavimpia aiheita. Uutta inventaaria mainospaikoille on kertynyt runsaasti ja myös kohderyhmien osalta on monenlaista kattavuutta. Minun oli ilo haastatella RTL AdAlliancen asiantuntijaa Aleksi Ylitaloa aiheesta. Itse toimin ohjelmallisena asiantuntijana Kinessolla (IPG Mediabrands). Päätimme yhdessä Aleksin kanssa koostaa kaikille uutuutta huokuvan gaming aiheen ympärille key pointit.

lue lisää

05.03.2024

Mainostajat ja toimistot mainonnan hiilijalanjäljillä

Digitalisaation ja mainonnan alati kasvavassa maailmassa on yhä tärkeämpää keskittyä vastuullisuuteen. Tämä artikkeli tarjoaa ohjeistuksen siitä, miten yritykset voivat lähteä liikkeelle mainonnan hiilijalanjäljen kanssa.

lue lisää

28.02.2024

Pelimainonnan myytinmurtajat

Pelimainonta on nopeasti muuttumassa yhdeksi dynaamisimmista ja monipuolisimmista mainonnan muodoista, rikkoen perinteisiä käsityksiä ja avaten uusia ovia mainostajille eri toimialoilla. Viimeaikaiset tutkimukset ja tilastot haastavat vallalla olevat myytit, kuten käsityksen siitä, että gaming mainonta tavoittaa vain nuoria miehiä. Todellisuudessa casual gaming tai ajanvietepelaaminen on noussut pelaamisen suosituimmaksi muodoksi, joka tavoittaa laajasti eri ikäryhmiä ja sukupuolia. Yli 80%:n suomalaisista pelaa digitaalisia pelejä. Mainonnan strateginen sijoittelu peliympäristöihin tarjoaa brändeille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa oman kohderyhmänsä. Tämä artikkeli purkaa yleisimpiä myyttejä pelimainonnasta, valottaen sen todellista potentiaalia ja monipuolisuutta markkinointikanavana. Kanavana joka kykenee tavoittamaan ja sitouttamaan kohderyhmiä uudella ja innovatiivisella tavalla.

lue lisää