Icon
Interact’13: Brand Advertising Committeen terveiset ja seminaarin esitykset ladattavissa IABlogi

Interact’13: Brand Advertising Committeen terveiset ja seminaarin esitykset ladattavissa

30.05.2013

Summary: Brand Advertising Committee

‐ Users interested in content and accessing it everywhere
‐ New relationship model. New value proposition.
‐ Publisher wants a world without cookies, another way to survive
‐ Driving users away from browsers - "downloads the app"
‐ Content matters and needs to be available on all devices
‐ P.O.E.M. Paid, Owned and Earned Media
‐ BBC Global study on news consumption on multiscreen

Lataa esitys

Interact-seminaarin esitykset ovat ladattavissa verkkosivuilla
(lista päivittyy vielä)


Karim H. Attia, CEO, nugg.ad & IAB Europen Brand 
Advertising Committeen perustaja ja nykyinen vetäjä
©Yuppic

16.01.2025

IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

lue lisää

15.01.2025

IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit

IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.

lue lisää

08.01.2025

IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola

lue lisää

07.01.2025

IAB Jäsenesittely: Integral Ad Science and Björn Österman

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Integral Ad Science and Björn Österman

lue lisää