
IAB:n ja MTL:n ensimmäinen yhteisseminaari keräsi ennätysyleisön
Markkinointialan liittojen yhteistyö osoitti voimansa 26.2. Astoria-salissa järjestetyssä digiseminaarissa. ”Kovimmat Paukut Digimenestykseen 2013!” -seminaari esitteli verkkomarkkinoinnin uusimmat trendit sekä tulevan vuoden selviytymiskeinot huikealle yleisömäärälle eli yli 180 digiorientoituneelle markkinoinnin ammattilaiselle. Tiukan tietopaketin jälkeen digipöhinä jatkui vielä vapaan verkostoitumisen merkeissä.
Seminaariyleisö äänesti verkkoviestinnän kohdentamisen ja sisältömarkkinoinnin ensisijaisiksi panostuksen kohteiksi vuoden 2013 – 2014 markkinointi-investoineissa. Ääniä annettiin peräti 93 kpl.
27.06.2025
IAB Insider: Snapchat 2025 – Miten alusta palvelee brändejä ja vaikuttajia nyt?
Snapchat ei ole katoamassa mihinkään – päinvastoin! Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten Snapchat toimii vaikuttajille ja brändeille vuonna 2025. Vieraana vaikuttaja Henny Harjusola ja Snapchatin Suomen kaupallinen edustaja Mimi Alén.
lue lisää19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää16.06.2025
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.
lue lisää13.06.2025
IAB Insider: Boots-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta
Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Radford, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.
lue lisää