Konversi0-0ptimistit: Otavamedian sisältömarkkinoinnin trendit osa 2
Jakso on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Otavamedian kanssa
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Otavamedian Maarit Nykänen ja Satu Laksola puhumassa sisältömarkkinoinnin trendeistä.
Jaksossa käsitellään sisältömarkkinoinnin perusteita ja trendejä: mitä sisältömarkkinointi todella tarkoittaa, miksi sitä ostetaan ja mikä on sen rooli ostofunnelissa. Kuule myös, mitkä trendit ovat keskiössä vuoteen 2025 mennessä – tekoäly, videosisällöt, dataohjautuvuus ja omien sekä ostettujen medioiden tasapaino ovat vain muutamia keskeisistä teemoista. Jakson loppupuolella ääneen pääsee myös asiakkaita, jotka kertovat omista kokemuksistaan sisältömarkkinoinnissa. Tämä jakso on täynnä käytännön esimerkkejä ja arvokasta tietoa markkinoinnin ammattilaisille!
Kuuntele jakso niin saat tietää lisää!
Kuuntele myös sarjan ensimmäinen osa TÄÄLTÄ
Kuuntele koko jakso tästä:
Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!
Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa:
16.01.2025
IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen
lue lisää15.01.2025
IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit
IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.
lue lisää08.01.2025
IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola
lue lisää07.01.2025
IAB Jäsenesittely: Integral Ad Science and Björn Österman
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Integral Ad Science and Björn Österman
lue lisää