Icon
IABlogi kesälomille IABlogi

IABlogi kesälomille

30.06.2014 | Marko Siltala

Heinäkuussa IABlogi hiljenee tuttuun tapaan kesän viettoon.

Menneenä keväänä IABlogissa on tapahtunut paljon. Päällimmäisenä mainittakoon sisältömarkkinointia käsittelevä teemakokonaisuus, Dinglen sisältömarkkinointia ja sosiaalista mediaa luotaava postaussarja sekä yhteistyössä Nelonen Median kanssa toteutettu digimainontaa käsittelevä videosarja #Show. IABlogista löydät sarjan videoita työryhmien toiminnasta, ja Nelonen Median sivuilta voit katsoa paneelikeskustelun ohjelmallisesta ostamisesta.

Valtaisa kiitos IABlogin asiantuntijoille ja mulle yhteistyökumppaneille! Tästä on hyvä jatkaa taas elokuussa.

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

14.06.2021

Mitä kohderyhmiä eri somekanavissa tavoittaa?

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Toisessa osassa tarkastellaan eri somekanavien tavoittavia kohderyhmiä.

lue lisää

09.06.2021

Kaupan media auttaa mainostajia vaikeinakin aikoina ja ui mediamarkkinassa vastavirtaan

Maailman suurimmat mediayhtiöt ovat tällä hetkellä kauppoja. Amazonin, Krogerin, CVS:n ja Targetin kaltaiset kaupat näyttävät suuntaa markkinoinnille. Suomalaisille mainostajille kaupan media on vielä uusi tuttavuus. Olemme tutkineet kaupan median tunnettuutta Suomessa ja havainneet, että nousujohteisesta kehityksestä huolimatta sitä voitaisiin hyödyntää entistä enemmän.

lue lisää