Icon
IABlogi kesälomille IABlogi

IABlogi kesälomille

30.06.2014 | Marko Siltala

Heinäkuussa IABlogi hiljenee tuttuun tapaan kesän viettoon.

Menneenä keväänä IABlogissa on tapahtunut paljon. Päällimmäisenä mainittakoon sisältömarkkinointia käsittelevä teemakokonaisuus, Dinglen sisältömarkkinointia ja sosiaalista mediaa luotaava postaussarja sekä yhteistyössä Nelonen Median kanssa toteutettu digimainontaa käsittelevä videosarja #Show. IABlogista löydät sarjan videoita työryhmien toiminnasta, ja Nelonen Median sivuilta voit katsoa paneelikeskustelun ohjelmallisesta ostamisesta.

Valtaisa kiitos IABlogin asiantuntijoille ja mulle yhteistyökumppaneille! Tästä on hyvä jatkaa taas elokuussa.

blogidigimarkkinointiiabfinlandsisältömarkkinointipodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

27.06.2025

IAB Insider: Snapchat 2025 – Miten alusta palvelee brändejä ja vaikuttajia nyt?

Snapchat ei ole katoamassa mihinkään – päinvastoin! Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten Snapchat toimii vaikuttajille ja brändeille vuonna 2025. Vieraana vaikuttaja Henny Harjusola ja Snapchatin Suomen kaupallinen edustaja Mimi Alén.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

13.06.2025

IAB Insider: Boots-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta

Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Radford, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.

lue lisää