Icon
IAB Tech Lab julkaisi New Standard Ad Portfolion IABlogi

IAB Tech Lab julkaisi New Standard Ad Portfolion

14.08.2017

IAB Tech Lab julkaisi lopullisen version uudesta IAB Standard Ad Unit Portfoliosta, jossa ovat mukana mainosmuodot, jotka voidaan mukauttaa eri näytön kokojen ja resoluution mukaan. IAB Tech Labin kehittämä portfolio käsittää joustavat mainoskoot ja liittää LEAN-periaatteiden mukaiset kevyet, salatut, AdChoices-tuetut ja ei-invasiiviset mainokset kaikissa sen mobiili-, display- ja natiivimainoksen muodoissa. Portfolio pohjautuu HTML5-teknologialle ja sisältää myös ohjeita uusista digitaalisen sisällön kokemuksista, kuten lisätystä todellisuudesta (AR), virtuaalitodellisuudesta (VR), sosiaalisesta mediasta, mobiilivideoista, emoji-mainosviesteistä ja 360 asteen videomainoksista.

Tutustu IAB Tech Lab New Standard Ad Portfolioon täällä.

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

28.04.2025

IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää