Icon
IAB-sertifikaatti osoittaa asiantuntijuuden IABlogi

IAB-sertifikaatti osoittaa asiantuntijuuden

02.06.2019

Syksyn aikana paremmalle urapolulle:

IAB-sertifikaatti osoittaa asiantuntijuuden!

Kaikki koulutukset IAB Finlandin jäsenille etuhintaan

Kaipaatko nousujohteisempaa työuraa ja enemmän uusia mahdollisuuksia? IAB Finlandin digitaalisen myynnin ja markkinoinnin sertifikaatit viestivät työnantajille ammatillisista valmiuksistasi ja haasteellisempien tehtävien edellyttämästä erityisosaamisesta.

Digimarkkinoijan sertifikaatti

Suomen markkinaan suunnitellun Digimarkkinoijan sertifikaatti -ohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. Sertifikaatin suorittaneilla on paremmat valmiudet pysyä mukana nopeassa digikehityksessä ja hyödyntää laajemmin sen mahdollisuuksia omassa työssään. Seuraavat suomenkieliset koulutukset löydät täältä!

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää