Icon
IAB Jäsenesittely: Outshine ja Heikki Pennanen IABlogi

IAB Jäsenesittely: Outshine ja Heikki Pennanen

07.03.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Outshine ja Heikki Pennanen.

 

Heikki Pennanen, Sales Director 

Kerro Heikki hieman Outshine -yrityksestä sekä myös itsestäsi?

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, minkä missiona on olla paremman markkinoinnin palveluksessa. Suurista ja vaikuttavista digitaalisista pinnoista koostuva verkostomme kattaa 49 kaupunkia Helsingistä Ivaloon ja olemme maantieteellisesti kattavin digitaalisen ulkomainosnäkyvyyden myyjä Suomessa. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, mitä voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa.

Itse aloitin Outshinella elokuussa 2021, ja olen ollut mukana tässä remmissä nyt noin puolisen vuotta. Aiempaa kokemusta ulkomainonnasta minulla on Clear Channelilta vuosilta 2013-2019. Ulkomainonta alana kiinnostaa ja näen, että siinä on vielä paljon asioita, joita voidaan kehittää ja viedä eteenpäin. Vapaalla minut löytää lenkkipoluilta tai hyvän ruuan parista – hyvä balanssi (-;

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Odotukset ovat, että yhdessä muiden toimijoiden kanssa hyvällä yhteistyöllä kehitetään alaa paremmaksi ja opitaan kaikki uusia asioita.

Mitä aiot tuoda IAB-yhteisöön?

Outshine tuo varmasti potkua ja uutta näkemystä sekä oman sitoutuneen jäsenyytensä toimintaan.

Mihin asioihin Outshine on keskittymässä vuonna 2022?

Outshine käynnistää jo pelkästään vuoden ensimmäisten kuukausien aikana yli 220m2 verran uutta digitaalista mainospintaa Suomen suurimpien kaupunkien vilkkailla paikoilla. Tämä määrä vastaa kooltaan lähes kahtasataa viittäkymmentä standardikokoista 55” pintaa ja suurin pinnoista on peräti Pohjoismaiden kolmanneksi suurin ulkomainosnäyttö. Haluamme tarjota mainostajille markkinoiden vaikuttavimmat ulkomainospinnat sekä vaivattomimman asiakaskokemuksen.

Vuosi on vaihtunut ja lomat ovat vain haaleita muistoja - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Kyllä se niin vaan menee, että reenaa, syö ja nuku hyvässä suhteensa, niin hommat toimii ((-:

23.05.2024

IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Teads ja Niklas Kevin

lue lisää

22.05.2024

Alma Media tarjoaa ohjelmallisen mainonnan tilannekatsauksen: Näin Suomi bidaa vuonna 2024

Alman vuoden 2024 alussa toteutettu Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus on jälleen saanut paljon huomiota valottaessaan ohjelmallisen mainonnan tilan Suomen markkinoilla. Kyselyyn vastasi yli sata ohjelmallista mainontaa ammattimaisesti toteuttavaa henkilöä, kattavasti niin mediatoimistoista kuin mainostajan trading deskeissä.

lue lisää

22.05.2024

IAB Jäsenesittely: Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen

lue lisää

16.05.2024

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.

lue lisää