IAB Jäsenesittely: Hilla Group ja Kirsi Kela
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Hilla Group ja Kirsi Kela
|
|
|
Kirsi Kela, Myyntijohtaja |
Kerro Kirsi hieman Hilla Groupista sekä myös itsestäsi?
Hilla Group on vahvasti kehittyvä monipuolinen mediatalo, jonka läsnäolo näkyy Pohjanmailla, Kainuussa, Koillismaalla ja Lapissa. Meillä on 25 mediaa, ja konsernia täydentävät mm. tapahtumatoiminta, mainos- ja markkinointitoimisto, lippupalvelu ja digitaalinen palvelualusta urheiluseuroille. Meillä on myös kaksi lehtitehdasta, kaksi digipainoa ja omat jakeluorganisaatiot Pohjanmailla ja Kainuussa. Työllistämme noin 500 henkilöä Pietarsaaresta Ivaloon. Meillä on syvät juuret ja katse tulevaisuudessa.
Itse olen tehnyt pitkän uran mediamyynnin parissa. Aloitin työt paikallislehden myyntineuvottelijana Suomussalmella, jatkoin aluemyyntipäällikkönä ja sittemmin myyntijohtajana ensin Kainuussa ja Lapissa. Viime vuodenvaihteessa tehtävä laajentui Hilla Groupin Julkaisut-liiketoiminnon yritysmyynnin myyntijohtajaksi. Olen saanut tutustua aivan uuteen toimintaympäristöön ja uusiin työkavereihin – siis upea vaihe urallani ja odotan kovasti tulevaa. Työtä on paljon, mutta Hilla-yhteisönä olemme vahvoja.
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Saamme varmasti ajantasaista tietoa, joka on tärkeää kaikille toiminnoillemme. Lisäksi pystymme osallistumaan kehitystyöhön työryhmissä ja lisäämään koko henkilöstömme osaamista.
Mitä Hilla Group aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Olemme jo miettineet, mihin työryhmiin asiantuntijoitamme voisi sijoittua sekä tuomaan että keräämään tietoa. Samoin myös voimme tuoda ymmärrystä siitä, että mediataloissakin digitaalinen kehitys voi olla hyvin erilaisissa vaiheissa, joten monen tasoista koulutusta tarvitaan aina.
Mihin asioihin Hilla Group on keskittymässä vuonna 2022?
Yhtenä tärkeimmistä asioista on digitaalisen toiminnan kasvattaminen, koskipa se sisällön tuotantoa, kuluttajamyyntiä tai mediamyyntiä. Lisäksi henkilöstön hyvinvoinnin kasvattaminen on keskiössä, ja siihen eittämättä kuuluu kouluttaminen ja osaamisen kasvattaminen.
Kevät on jo pitkällä ja kiireiset viikon ovat edessä ennen kesälomia - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
On hyvä muistaa, että työ on osa elämää, ei koko elämä. Kun molemmat ovat sopuisasti tasapainossa, pystymme antamaan parastamme. Siksi intensiivisen työn vastapainoksi on hyvä hakea niitä keinoja, joilla irtautuu työn kiireistä, olipa se sitten vaikka pilkkijäillä istumista tai konserttiin osallistumista. Joskus on hyvä vain olla!
12.12.2025
IAB Finlandin syyskokous: uudet hallituksen jäsenet vahvistavat yhdistyksen asemaa digimainonnan ekosysteemin edelläkävijänä
IAB Finlandille valittiin uusi hallitus, samalla vahvistettiin ensi vuoden painopisteet.
lue lisää12.12.2025
IAB Insider: Päivittäistavaroita ei voi mainostaa audiolla - vai voiko sittenkin?
Jaksossa tarkastellaan ajankohtaisia näkökulmia FMCG-toimialalle. Mukana keskustelemassa on myös Bauer Median markkinointi- ja myyntijohtaja Satu Laakso, joka avaa, miten audio voi toimia mainostajille keinona erottautua, jäädä mieleen ja rakentaa kustannustehokasta toistoa erityisesti silloin, kun ostajan huomio pitäisi ohjata tuhansien vaihtoehtojen joukosta juuri omaan tuotteeseen. Jakso on alunperin julkaistu myös Bauer Median kanavilla.
lue lisää11.12.2025
Digitaalisten ulkomainospintojen kartta
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä on koonnut kattavan kartan, joka kokoaa yhteen työryhmään kuuluvien yritysten kaikki digitaaliset ulkomainospinnat. Kartan avulla voit selata, rajata ja hakea mainospintoja toimijoiden, kaupunkien sekä ulkomainospintojen ominaisuuksien mukaan.
lue lisää10.12.2025
Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2025 -kysely
Haluamme kartoittaa, missä pelimainonta Suomessa tällä hetkellä menee ja mitä trendejä on nousemassa. Pelimainonta kattaa sekä mobiilipelien mainospaikat, pelien sisäiset mainosratkaisut että e-urheilun.
lue lisää
