Icon
IAB Finlandin nimitysuutiset: Ylönen & Reimaa IABlogi

IAB Finlandin nimitysuutiset: Ylönen & Reimaa

03.09.2012

Anna Ylönen, VJD/Medianomi, on nimitetty IAB Finland ry:n Viestintäpäälliköksi 1.9.2012 alkaen. Hän vastaa IAB:n viestinnästä, koulutuksen kehittämisestä sekä Mainonnan, Tietosuoja- ja Mittaustyöryhmien toiminnan koordinoimisesta. Ylönen on ollut IAB:n palveluksessa vuodesta 2008. Aikaisemmin hän on työskennellyt mm. WSOY:ssä.

Krista Reimaa, 26, MMK/Tradenomi, on nimitetty IAB Finland ry:n Markkinointipäälliköksi 1.9.2012 alkaen. Hänen vastuualueeseensa kuuluu IAB:n seminaarien ja IABlogi.fi:n markkinointi, jäsenhankinta sekä Mobiili- ja SoMe-työryhmien toiminnan koordinoiminen. Aikaisemmin Reimaa on työskennellyt mm. 7signal Oy:ssä ja News to Screen Oy:ssä.

Tarkista uudet yhteystiedot täältä.

blogidigimarkkinointisisältömarkkinointiiabfinlandpodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontadigimainontaDingle

30.05.2025

IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?

Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.

lue lisää

23.05.2025

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

20.05.2025

Vastuullisuus markkinoinnissa – välttämättömyys vai kilpailuetu?

Viime vuosina vastuullisuus on noussut yhdeksi kuumimmista puheenaiheista yritysmaailmassa – eikä syyttä! Se ei ole enää vain trendisana, vaan strateginen valinta, joka vaikuttaa niin brändiin, asiakassuhteisiin kuin yrityksen pitkän aikavälin menestykseen. Mutta mitä vastuullisuus markkinoinnissa oikeastaan sisältää?

lue lisää

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää