Icon
IAB Finlandin nimitysuutiset: Ylönen & Reimaa IABlogi

IAB Finlandin nimitysuutiset: Ylönen & Reimaa

03.09.2012

Anna Ylönen, VJD/Medianomi, on nimitetty IAB Finland ry:n Viestintäpäälliköksi 1.9.2012 alkaen. Hän vastaa IAB:n viestinnästä, koulutuksen kehittämisestä sekä Mainonnan, Tietosuoja- ja Mittaustyöryhmien toiminnan koordinoimisesta. Ylönen on ollut IAB:n palveluksessa vuodesta 2008. Aikaisemmin hän on työskennellyt mm. WSOY:ssä.

Krista Reimaa, 26, MMK/Tradenomi, on nimitetty IAB Finland ry:n Markkinointipäälliköksi 1.9.2012 alkaen. Hänen vastuualueeseensa kuuluu IAB:n seminaarien ja IABlogi.fi:n markkinointi, jäsenhankinta sekä Mobiili- ja SoMe-työryhmien toiminnan koordinoiminen. Aikaisemmin Reimaa on työskennellyt mm. 7signal Oy:ssä ja News to Screen Oy:ssä.

Tarkista uudet yhteystiedot täältä.

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää

28.04.2025

IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

24.04.2025

IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää