Icon
Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä IABlogi

Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä

12.02.2025 | IAB Finland

 

IAB Finlandilla on tapahtunut merkittäviä muutoksia organisaation ytimessä. Heidi Blomberg on aloittanut uutena Head of Education & Sustainability -roolissa. Hänen vastuullaan on IAB:n koulutusliiketoiminnan kehittäminen ja kasvattaminen. Lisäksi Heidi toimii siltana IAB Europen Sustainability Standards Committeen ja IAB Finlandin välillä, tuoden ajankohtaisimman tiedon toimialan kestävyyshankkeista. Tavoitteena on koulutusliiketoiminnan lisäksi edistää toimialan kestävää kehitystä.Samalla IAB Finlandissa tapahtuu toinenkin merkittävä muutos. Pitkäaikainen tiimin jäsen Mira Vaurula jättää tehtävänsä viiden vuoden päätteeksi. Mira on ollut keskeisessä roolissa IAB:n kehityksessä, ja hänen panoksensa on ollut korvaamaton. IAB Finland kiittää Miran sitoutumista ja arvokasta työpanosta vuosien varrella.

  


Miran seuraajaksi on valittu Hanna Karta, joka tuo mukanaan vankkaa ja monipuolista kokemusta markkinointi- ja media-alalta. Hannan asiantuntemus tukee IAB:n kasvua ja kehitystä.Nämä muutokset vahvistavat IAB Finlandin asemaa digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan suunnannäyttäjänä. Toivotamme Heidin ja Hannan lämpimästi tervetulleiksi ja kiitämme Miran vuosien työstä organisaation eteen!

 

 

blogidigimarkkinointisisältömarkkinointiiabfinlandpodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontadigimainontaDingle

30.05.2025

IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?

Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.

lue lisää

23.05.2025

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

20.05.2025

Vastuullisuus markkinoinnissa – välttämättömyys vai kilpailuetu?

Viime vuosina vastuullisuus on noussut yhdeksi kuumimmista puheenaiheista yritysmaailmassa – eikä syyttä! Se ei ole enää vain trendisana, vaan strateginen valinta, joka vaikuttaa niin brändiin, asiakassuhteisiin kuin yrityksen pitkän aikavälin menestykseen. Mutta mitä vastuullisuus markkinoinnissa oikeastaan sisältää?

lue lisää

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää