Icon
Digin mitalla on käytännönläheinen käsikirja digimarkkinoinnin ja myynnin mittaamiseen IABlogi

Digin mitalla on käytännönläheinen käsikirja digimarkkinoinnin ja myynnin mittaamiseen

16.09.2013

Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehokkuutta voidaan mitata tarkasti ja tietoa voidaan hyödyntää välittömästi. Markkinoijan tulee omaksua uusia toimintatapoja sekä soveltaa menetelmiä muuttuvassa ympäristössä.

Mainostajien Liiton julkaisemassa Digin mitalla -käsikirjassa yhdeksän maamme eturivin asiantuntijaa kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Tutustu kirjan sisältöön ja tilaa opas tulokselliseen digimarkkinointiin: www.diginmitalla.fi.

23.06.2022

IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää

07.06.2022

Alma tutki suomalaisen ohjelmallisen mainonnan ostajakenttää – kokosimme myös viisi vinkkiä ohjelmalliseen mainontaan

Halusimme Almalla selvittää, miten ohjelmallista mainontaa tehdään Suomessa ja millaiset lainalaisuudet pätevät ostajakentässä. Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus toteutettiin alkuvuodesta 2022 ja siihen vastasi 64 ohjelmallisesti ostoja tekevää ammattilaista mediatoimistoissa ja mainostajan trading deskeissä.

lue lisää