Icon
Digin mitalla on käytännönläheinen käsikirja digimarkkinoinnin ja myynnin mittaamiseen IABlogi

Digin mitalla on käytännönläheinen käsikirja digimarkkinoinnin ja myynnin mittaamiseen

16.09.2013

Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehokkuutta voidaan mitata tarkasti ja tietoa voidaan hyödyntää välittömästi. Markkinoijan tulee omaksua uusia toimintatapoja sekä soveltaa menetelmiä muuttuvassa ympäristössä.

Mainostajien Liiton julkaisemassa Digin mitalla -käsikirjassa yhdeksän maamme eturivin asiantuntijaa kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Tutustu kirjan sisältöön ja tilaa opas tulokselliseen digimarkkinointiin: www.diginmitalla.fi.

blogidigimarkkinointiiabfinlandsisältömarkkinointipodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

13.06.2025

IAB Insider: Boozt-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta

Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää