Icon
Digimediamyyjien sertifioinnit vuonna 2018 IABlogi

Digimediamyyjien sertifioinnit vuonna 2018

12.01.2018

Digimediamyyjien sertifiointi tarjoaa mediamyyjille mahdollisuuden osoittaa ammattitaitonsa ja syventää osaamistaan. Päivitetty digisertiaineisto valmentaa ymmärtämään ja hallitsemaan monikanavaista mediamyyntiä. Ohjelma toteutetaan yhteistyössä Saranen Consultingin kanssa. Sertifiointi on voimassa kaksi vuotta, eli vuonna 2016 sertifioidut, tervetuloa uusimaan tänä vuonna! Lisätiedot sertifiointiohjelmasta IAB:n sivuilla.

  • 07.02.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 21.03.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 26.04.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 07.06.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 21.08.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 02.10.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 09.10.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 20.11.2018 koe klo 10.00-12.30

05.01.2022

IAB Jäsenesittely: Storybound ja Elli Mäkilä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Storybound ja Elli Mäkilä

lue lisää

29.12.2021

IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Johannes Harju ja Neuwo

lue lisää

20.12.2021

Onks pakko jos ei jaksa? - IAB:n Toiminnanjohtajan joulukirjoitus

Toinen kokonainen ja kaiken kaikkiaan kolmas vuosi IAB Finlandissa lähenee loppua. Kiirusta on pitänyt ja sitä rataa. Vielä pitäisi rypistää intoa ja onnistumisia puhkuva kirjoitus käsittämättömästä vuodesta 2021 ja vielä mahtavamman vuoden 2022 lähtökohdista. Mutta kun ei jaksa… ei jaksa millään, vaikka tuloksilla leveilylle olisi nyt oiva mahdollisuus.

lue lisää

20.12.2021

5 tärkeintä huomiota B2B-asiakaspoluista

B2B:ssä ostoprosessi voi olla kompleksinen ja pitkä. Sen rakenteeseen vaikuttaa vahvasti varsinkin asiakasorganisaation koko. Lopullisen ostopäätöksen tekijän lisäksi ostoprosessissa voi olla useita eri vaikuttajia.

lue lisää