Icon
Digimediamyyjien sertifioinnit vuonna 2018 IABlogi

Digimediamyyjien sertifioinnit vuonna 2018

12.01.2018

Digimediamyyjien sertifiointi tarjoaa mediamyyjille mahdollisuuden osoittaa ammattitaitonsa ja syventää osaamistaan. Päivitetty digisertiaineisto valmentaa ymmärtämään ja hallitsemaan monikanavaista mediamyyntiä. Ohjelma toteutetaan yhteistyössä Saranen Consultingin kanssa. Sertifiointi on voimassa kaksi vuotta, eli vuonna 2016 sertifioidut, tervetuloa uusimaan tänä vuonna! Lisätiedot sertifiointiohjelmasta IAB:n sivuilla.

  • 07.02.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 21.03.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 26.04.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 07.06.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 21.08.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 02.10.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 09.10.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 20.11.2018 koe klo 10.00-12.30

01.07.2022

IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus

IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.

lue lisää

23.06.2022

IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää