Icon
Digimediamyyjien sertifioinnit vuonna 2018 IABlogi

Digimediamyyjien sertifioinnit vuonna 2018

12.01.2018

Digimediamyyjien sertifiointi tarjoaa mediamyyjille mahdollisuuden osoittaa ammattitaitonsa ja syventää osaamistaan. Päivitetty digisertiaineisto valmentaa ymmärtämään ja hallitsemaan monikanavaista mediamyyntiä. Ohjelma toteutetaan yhteistyössä Saranen Consultingin kanssa. Sertifiointi on voimassa kaksi vuotta, eli vuonna 2016 sertifioidut, tervetuloa uusimaan tänä vuonna! Lisätiedot sertifiointiohjelmasta IAB:n sivuilla.

  • 07.02.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 21.03.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 26.04.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 07.06.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 21.08.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 02.10.2018 koe klo 10.00-12.30
  • 09.10.2018 introtilaisuus klo 9.30-12.00, 20.11.2018 koe klo 10.00-12.30

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää