
IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Valitut Palat ja Nora Mallat
|
Nora Mallat, Digital Business Manager |
Kerro Nora hieman Valituista Paloista sekä myös itsestäsi?
Valitut Palat on perinteikäs kustannustalo, jonka kustannustuotteet ovat osa maailmanlaajuista Reader’s Digest -tuoteperhettä. Valitut Palat-tuotteiden kustantajana ja markkinoijana Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa toimii CIL Suomi Oy ja kansainvälinen CIL Group. Suomessa tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa Valitut Palat ja Meidän Suomi -lehdet, tietokirjat, Kirjavaliot, musiikkikokoelmat ja Valitut Palat Collection -erikoistuotteet. TV ja Verkkokauppa ovat voimakkaasti kasvavia myyntikanavia perinteisen suoramarkkinoinnin ohella.
Olen viihtynyt kehittämässä digitaalista liiketoimintaa Valituille Paloille jo 10 vuotta ja pitänyt monipuolisesta roolista johon sisältyy sekä alustakehitystä, myyntiä, markkinointia että sisällönkehitystä.
Vapaa-aika kuluu tällä hetkellä paljon mökkityömaalla, sekä luovaa kirjoittamista opiskellessa. Perheeseeni kuuluu kaksi melkein aikuista lasta, mies ja havannankoira.
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Mielenkiintoisia seminaareja ja digitaalisen markkinoinnin uusia tuulia. Mielellään myös verkostoitumista muiden samojen asioiden parissa työskentelevien kanssa. Aina on mukava vaihtaa ajatuksia ja ideoita ja oppia uutta.
Mitä Valitut palat aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Meillä on vahvaa asiakasosaamista jo kymmenien vuosien ajalta. Perinteisen suoramarkkinoinnin osaamisemme on tuonut toimivia elementtejä myös digitaaliseen maailmaan.
Mitkä ovat Valittujen palojen tärkeimmät asiat ja fokusalueet vuonna 2022?
Voimakkaasti kasvava drtv-myynti ja siihen liittyvä digitaalinen kampanjointi.
Kevät on jo pitkällä ja kiireiset viikon ovat edessä ennen kesälomia - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Minä palaudun parhaiten kun pääsen tekemään konkreettisesti käsilläni jotain. Talvella se voi olla kutomista tai vaikka tapetointia, keväällä pihatöitä.
IABlogin Facebook kommentit

Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää20.01.2025
Uusi IAB:n jäsenetu vuodelle 2025: Foorumit
IAB Finland aloittaa uudet jäsenille suunnatut foorumit helmikuussa 2025. Ensimmäiset foorumit keskittyvät kahteen IAB:n jäsenkyselyssä erittäin tärkeäksi koettuun teemaan: tekoälyyn sekä mainonnan tuloksellisuuteen. Foorumit keskittyvät 100% osallistujien omaan oppimiseen ja ne ovat avoinna kaikille IAB:n jäsenille. Pidämme yhteisen infotilaisuuden foorumeista tiistaina 11.2.2025 klo 9:00 Teamsissa. Tule mukaan tutustumaan foorumeihin ja lue myös alta yleisimmät kysymykset foorumeihin liittyen.
lue lisää15.01.2025
IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit
IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.
lue lisää29.11.2024
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa
Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso.
lue lisää