Icon
IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

08.04.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

 

 Jere Meriluoto, Co-Founder / CEO

Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?

Olen Grew Oy:n toimistusjohtaja ja toinen perustajista. Olen työskennellyt konsulttina markkinointiteknologioiden parissa ja ennen Superlinesin pariin hyppäämistä olin mukana lanseeraamassa Odan ruoan verkkokauppaa palvelukehityspäällikön roolissa. Nyt valloitamme Pohjoismaita tekoälypohjaisella markkinointialusta Superlinesilla, joka mahdollistaa yrityksille entistä älykkäämpien markkinointitoimenpiteiden tekemisen ja tekoälyn konkreettisen hyötyjen saamisen. Superlines on markkinoiden tehokkain analysointi-, optimointi- ja esitestauspalvelu, joka hoitaa myös sisällön tuotannon yrityksille.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Odotamme erinomaisia keskusteluita markkinoinnin ammattilaisten kanssa ja toivomme myös saavamme hyviä näkemyksiä asioista, jotka eivät ole omaa ydinosaamistamme.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Tuomme IAB-yhteisölle varmasti ajankohtaisia kokemuksia ja näkemyksiä tekoälystä ja sen hyödyistä markkinoinnissa. Yrityksemme on kansainvälisesti pääkallopaikalla ja saamme erittäin kattavan läpileikkauksen yritysten kokemuksista heidän valjastaessaan tekoälyä omiin prosesseihinsa Superlinesin avulla.

Mitkä ovat Superlinesin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Kuten monessa muussakaan asiassa, ei tekoälyn tuomien hyötyjen saamisessa ei ole oikotietä onneen. Aidon muutoksen saaminen organisaatioihin tulee viemään aikaa, mutta oikeilla ratkaisuilla tämä muutos saadaan aikaan helpommin ja AI-avusteisesta työskentelystä saadaan hyödyt irti tehokkaammin ja nopeammalla aikataululla. Olemme kaikki uuden äärellä, ja mitä nopeammin pääsee alkuun, sitä nopeammin työskentelyn uusi aikakausi voi ottaa ensimmäisen askeleen jokaisessa yrityksessä.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Yrittäjän arjessa työ ei ikinä lopu, mutta silti aikaa pitää löytää palautumiselle. Urheilen kuntosalilla, kuuntelen musiikkia ja vietän aikaa koirieni kanssa luonnossa. Kroppa kiittää ja uusia ajatuksia/näkökulmia löytyy työstettäviin asioihin kun muistaa ottaa etäisyyttä töihin.

IABlogin Facebook kommentit

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
Verkkomainonta vuoden 2023 tasolla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 164 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä laski muutaman prosentin kymmenesosan. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa kasvua, ollen Q1/2024 aikana 57 %.

lue lisää

23.05.2024

Verkkomainonta vuoden 2023 tasolla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 164 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä laski muutaman prosentin kymmenesosan. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa kasvua, ollen Q1/2024 aikana 57 %.

lue lisää

16.05.2024

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.

lue lisää

05.04.2024

Uuuh… dooh-mainonta jatkoi kasvukäyrällä myös 2023

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2023 oli noin 53,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua on reippaat 16 %, kun vastaavana aikana Kantarin raportoima koko ulkomainonnan markkina kasvoi 9 %. Kaiken mediamainonnan määrä Suomessa laski vuonna 2023 2,4 %.

lue lisää

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää