
IAB Jäsenesittely: Reetta Peltola ja s360
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Reetta Peltola ja s360.
|
Reetta Peltola, Managing Director |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
s360 on alun perin tanskalainen nyt yli 300 henkilön digimarkkinointitoimisto, jolla on asiantuntijoita Tanskan lisäksi Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Iso-Britanniassa. Suomen toimisto on avattu vuonna 2019 ensimmäisenä Tanskan ulkopuolisena maana. Saamme auttaa asiakkaitamme kasvamaan digitaalisen markkinoinnin, datan ja teknologioiden avulla.
Aloitin itse s360:n Suomen toimitusjohtajana tämän vuoden elokuussa 10,5 vuoden dentsu-taipaleen jälkeen. Ennen dentsua työskentelin Googlella ja siirtyminen dentsun Media-liiketoiminnan johdosta digitaalisen markkinoinnin ja teknologioiden maailmaan tuntuu paluulta kotiin.
On ilo saada jatkaa näin modernin ja osaavan asiantuntijatoimiston kehittämistä ja kasvattamista. Suomessa on kysyntää toimistolle, joka kykenee ketterästi ja konkreettisesti hyödyntämään markkinoinnissa muun muassa tekoälyn ja pilvipalveluiden tarjoamia mahdollisuuksia. Meille nämä termit eivät ole muotisanoja, vaan työkaluja, joiden avulla olemme jo auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan tuloksia. Vahvan markkinointiosaamisen lisäksi olemme esimerkiksi sertifioitu Google Cloud jälleenmyyjä.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Uskomme, että IAB auttaa meitä laajentamaan verkostoamme, minkä odotamme tuovan inspiraatiota ja uusia näkökulmia.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Toivottavasti voimme puolestamme inspiroida muita IAB-yhteisön jäseniä. s360:llä on annettavaa laajemmalle digimarkkinointiyhteisölle mm. tekoälyn konkreettisesta hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Tee sitä, mikä parhaiten ruokkii hyvinvointiasi. Minulla se on yhdistelmä aikaa läheisten kanssa, liikuntaa ja kulttuuria. Pidän myös viikkopäiväkirjaa, joka auttaa jäsentämään jokaisen viikon tapahtumia, tuloksia ja oppeja.
IABlogin Facebook kommentit

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää