IAB Jäsenesittely: Reetta Peltola ja s360
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Reetta Peltola ja s360.
|
|
|
Reetta Peltola, Managing Director |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
s360 on alun perin tanskalainen nyt yli 300 henkilön digimarkkinointitoimisto, jolla on asiantuntijoita Tanskan lisäksi Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Iso-Britanniassa. Suomen toimisto on avattu vuonna 2019 ensimmäisenä Tanskan ulkopuolisena maana. Saamme auttaa asiakkaitamme kasvamaan digitaalisen markkinoinnin, datan ja teknologioiden avulla.
Aloitin itse s360:n Suomen toimitusjohtajana tämän vuoden elokuussa 10,5 vuoden dentsu-taipaleen jälkeen. Ennen dentsua työskentelin Googlella ja siirtyminen dentsun Media-liiketoiminnan johdosta digitaalisen markkinoinnin ja teknologioiden maailmaan tuntuu paluulta kotiin.
On ilo saada jatkaa näin modernin ja osaavan asiantuntijatoimiston kehittämistä ja kasvattamista. Suomessa on kysyntää toimistolle, joka kykenee ketterästi ja konkreettisesti hyödyntämään markkinoinnissa muun muassa tekoälyn ja pilvipalveluiden tarjoamia mahdollisuuksia. Meille nämä termit eivät ole muotisanoja, vaan työkaluja, joiden avulla olemme jo auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan tuloksia. Vahvan markkinointiosaamisen lisäksi olemme esimerkiksi sertifioitu Google Cloud jälleenmyyjä.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Uskomme, että IAB auttaa meitä laajentamaan verkostoamme, minkä odotamme tuovan inspiraatiota ja uusia näkökulmia.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Toivottavasti voimme puolestamme inspiroida muita IAB-yhteisön jäseniä. s360:llä on annettavaa laajemmalle digimarkkinointiyhteisölle mm. tekoälyn konkreettisesta hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Tee sitä, mikä parhaiten ruokkii hyvinvointiasi. Minulla se on yhdistelmä aikaa läheisten kanssa, liikuntaa ja kulttuuria. Pidän myös viikkopäiväkirjaa, joka auttaa jäsentämään jokaisen viikon tapahtumia, tuloksia ja oppeja.
IABlogin Facebook kommentit
Artikkeli
Kvartaalitiedotteet
Uutiset
Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.
lue lisää23.09.2025
Verkkomainonta maltillisessa kasvussa vuoden toisella kvartaalilla
Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.
lue lisää23.09.2025
Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari
Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.
lue lisää13.08.2025
Nimitysuutinen: IAB Finlandin uusi vetäjä kasvoi digimarkkinoinnin osaajaksi nuorten mukana
Anni Lintula aloitti 1. elokuuta IAB Finlandin toiminnanjohtajana. Aiemmin hän on toiminut muun muassa A-lehtien B2B-liiketoiminnan johtajana, yritysasiakkuuksien luovana johtajana ja nuorten medioiden liiketoiminnan johtajana. Lintulalla on myös taustaa palkittujen digimainonnan konseptien kehittäjänä. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri Helsingin yliopistosta.
lue lisää19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää
