IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola
|
|
|
Jaakko Sipola, Toimitusjohtaja |
Kerro hieman ePricestä sekä myös itsestäsi?
ePricen julkaisemat palvelut Huuto.net ja Hintaseuranta.fi ovat auttaneet suomalaisia tekemään edullisia ostoksia ja myymään tarpeetonta tavaraa jo 25 vuoden ajan. ePrice oy on vastannut tuotteista ja kehittänyt palveluja nyt viiden vuoden ajan ja tulevaisuudessa tulemme satsaamaan palvelujemme päivittämiseen entistä enemmän. Toimimme tiiviillä porukalla Tampereella ja Helsingissä ja palvelujen myynti, markkinointi ja tekninen kehitys tehdään pääosin omin voimin.
Itse aloitin ePrice Oy:n toimitusjohtajana syyskuussa 2024. Olen toiminut teilun viiden vuoden ajan liiketoimintavastuussa vertailu- ja kilpailutuspalvelujen parissa ja tartun innolla haasteeseen kehittää näitä tunnettuja brändejä ja palveluja entistä toimivammiksi niin käyttäjäkokemuksen, mainosratkaisujen kuin liiketoimintamallin osalta.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Haluamme pysyä mukana kehityksessä jota verkkoliiketoiminnassa ja verkon mainos- ja markkinointiratkaisuissa tapahtuu. Myös verkostoituminen ja vertaisoppiminen muilta toimijoilta on tärkeää ja aiomme osallistua aktiivisesti IAB:n toimintaan ja tapahtumiin.
Entä mitä ePrice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Meillä on pitkä kokemus verkkopalvelujen kehittämisestä ja markkinoinnista ja liiketoimintamalleista. Haluamme osallistua yhteisön jäsenenä keskusteluun ja alan kehittämiseen aktiivisesti.
Meillä on jo nyt kumppaneita jotka ovat mukana IAB:n toiminnassa ja uskon että myös uusia kumppanuuksia yhteisiin haasteisiin on tästä ryhmästä löydettävissä.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Näin talvisaikaan työviikon jälkeen omaan kuntotasoon mitoitettu hiihtolenkki, sauna ja pari saunaolutta pyyhkivät raskaammankin työviikon stressin mukavasti.
IABlogin Facebook kommentit
BLOGI
IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.
lue lisää16.12.2025
Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat
IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.
lue lisää12.12.2025
IAB Finlandin syyskokous: uudet hallituksen jäsenet vahvistavat yhdistyksen asemaa digimainonnan ekosysteemin edelläkävijänä
IAB Finlandille valittiin uusi hallitus, samalla vahvistettiin ensi vuoden painopisteet.
lue lisää11.12.2025
Digitaalisten ulkomainospintojen kartta
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä on koonnut kattavan kartan, joka kokoaa yhteen työryhmään kuuluvien yritysten kaikki digitaaliset ulkomainospinnat. Kartan avulla voit selata, rajata ja hakea mainospintoja toimijoiden, kaupunkien sekä ulkomainospintojen ominaisuuksien mukaan.
lue lisää10.12.2025
Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2025 -kysely
Haluamme kartoittaa, missä pelimainonta Suomessa tällä hetkellä menee ja mitä trendejä on nousemassa. Pelimainonta kattaa sekä mobiilipelien mainospaikat, pelien sisäiset mainosratkaisut että e-urheilun.
lue lisää
