Icon
IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola

08.01.2025 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola

 

 

           Jaakko Sipola, Toimitusjohtaja

 

Kerro hieman ePricestä sekä myös itsestäsi? 

ePricen julkaisemat palvelut Huuto.net ja Hintaseuranta.fi ovat auttaneet suomalaisia tekemään edullisia ostoksia ja myymään tarpeetonta tavaraa jo 25 vuoden ajan. ePrice oy on vastannut tuotteista ja kehittänyt palveluja nyt viiden vuoden ajan ja tulevaisuudessa tulemme satsaamaan palvelujemme päivittämiseen entistä enemmän.  Toimimme tiiviillä porukalla Tampereella ja Helsingissä ja palvelujen myynti, markkinointi ja tekninen kehitys tehdään pääosin omin voimin. 

Itse aloitin ePrice Oy:n toimitusjohtajana syyskuussa 2024. Olen toiminut teilun viiden vuoden ajan liiketoimintavastuussa vertailu- ja kilpailutuspalvelujen parissa  ja tartun innolla haasteeseen kehittää näitä tunnettuja brändejä ja palveluja entistä toimivammiksi niin käyttäjäkokemuksen, mainosratkaisujen kuin  liiketoimintamallin osalta. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä? 

Haluamme pysyä mukana kehityksessä jota verkkoliiketoiminnassa ja verkon mainos- ja markkinointiratkaisuissa tapahtuu. Myös verkostoituminen ja vertaisoppiminen muilta toimijoilta on tärkeää ja aiomme osallistua aktiivisesti IAB:n toimintaan ja tapahtumiin.

Entä mitä ePrice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Meillä on pitkä kokemus verkkopalvelujen kehittämisestä ja markkinoinnista ja liiketoimintamalleista. Haluamme osallistua yhteisön jäsenenä keskusteluun ja alan kehittämiseen aktiivisesti.

Meillä on jo nyt kumppaneita jotka ovat mukana IAB:n toiminnassa ja uskon että myös uusia kumppanuuksia yhteisiin haasteisiin on tästä ryhmästä löydettävissä.

 

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Näin talvisaikaan työviikon jälkeen omaan kuntotasoon mitoitettu hiihtolenkki, sauna ja pari saunaolutta pyyhkivät raskaammankin työviikon stressin mukavasti.

 

 

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää