Icon
IAB Europelle valittiin uusi hallitus Uutiset & blogi

IAB Europelle valittiin uusi hallitus

29.05.2013

IAB Europelle valittiin uudet hallituksen jäsenet 2-vuotiselle hallituskaudelle Barcelonassa Interact-seminaarin yhteydessä pidetyssä vuosikokouksessa 23.5.2013. Hallitukseen valittiin vahva edustus Keski- ja Kaakkois-Euroopasta. Kaakkois-Euroopan edustuksen puolesta puhuu voimakas digitaalisen talouden ja markkinoinnin kehitys kyseisellä sektorilla. Pohjoismaiden edustaja jäi tänä vuonna valitsematta.

Hallituksen johtoryhmä:

  • Hallituksen puheenjohtaja: Constantine Kamaras, Board Member of IAB Greece
  • Varapuheenjohtaja: Stéphanie Hospital, Executive Vice President of Orange Digital
  • Varainhoitaja: Didier Ongena, General Manager, Microsoft Advertising Western Europe
  • Fabiano Lazzarini, General Manager IAB Italy
  • Thomas Schauf, Head of European and International Affairs BVDW (IAB Germany)


Kansallisten IAB-järjestöjen edustus:

  • Thomas Duhr, Executive Vice President Interactive IP Deutschland (on behalf of United Internet Media)
  • Patrick Marck, General Manager, IAB Belgium
  • Guy Phillipson, CEO of IAB UK
  • Antonio Traugott, General Manager, IAB Spain
  • Ioana Anescu, Managing Director, IAB Romania
  • Neslihan Mesutoglu, Member of the Board and President, IAB Turkey
  • Wlodzimierz Schmidt, President, IAB Poland


Yritysjäsenten edutus:

  • Mike Read, SVP and Managing Director, comScore Europe
  • Anne Goodman, Senior VP Marketing Ad Sales, BBC Worldwide
  • Ben Humphry, Managing Director, UK/Ireland, nugg.ad
  • Janneke Niessen Co-founder and CIO of Improve Digital (on behalf of Publicitas)
  • Marc Panic, COO EMEA, GroupM
  • Estelle Werth, Legal Director, Commercial and Privacy, Criteo

Lue lisää

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
Verkkomainonta lohkaisi puolet mainoskakusta vuonna 2021

Mediamainonta vuonna 2021 13,4 % kasvussa. Verkkomainonta jo 50 % kaikesta mediamainonnasta.

lue lisää

28.01.2022

Verkkomainonta lohkaisi puolet mainoskakusta vuonna 2021

Mediamainonta vuonna 2021 13,4 % kasvussa. Verkkomainonta jo 50 % kaikesta mediamainonnasta.

lue lisää

26.11.2021

IAB Finland – Uusi hallitus ja painopisteet vuodelle 2022

IAB Finlandin syyskokouksessa 25.11.2021 esiteltiin ensi vuoden painopisteet ja valittiin uusi hallitus. Vuonna 2022 IAB Finland painottaa toiminnassaan digitaalista liiketoimintaa, osaamista ja ymmärrystä sekä kohdentamista ja mittaamista. IAB Finlandin Industry Partner -jäseninä hallitukseen valittiin vuosiksi 2022 - 2023 Adform Software Finland, Alma Media, Sanoma ja SOK Media. Hallitukseen valittiin myös Dagmar ja TietoEVRY.

lue lisää

29.10.2021

Kohdennettu mainonta avoimen internetin mahdollistajana

Datakohdennettu mainonta huolestuttaa samalla kuluttajia ja lainsäätäjiä, mutta tuo myös merkittäviä etuja julkaisijoille mahdollistaen mediatilan kaupallistamisen eri kohderyhmien avulla. Liioittelematta voi todeta kohdennetun mainonnan rahoittavan avoimen internetin.

lue lisää

22.09.2021

Verkkomainonnan määrä ennätyksellisen korkealla vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2021 toisella kvartaalilla oli 154 milj. euroa ja lähes puolet (49 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Kaikki digimainonnan momentit kasvoivat huomattavasti vuoden takaiseen verrattuna, jolloin tosin pandemia laski myös digimainonnan määrää.

lue lisää