Icon
Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä Uutiset & blogi

Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä

12.02.2025 | IAB Finland

 

IAB Finlandilla on tapahtunut merkittäviä muutoksia organisaation ytimessä. Heidi Blomberg on aloittanut uutena Head of Education & Sustainability -roolissa. Hänen vastuullaan on IAB:n koulutusliiketoiminnan kehittäminen ja kasvattaminen. Lisäksi Heidi toimii siltana IAB Europen Sustainability Standards Committeen ja IAB Finlandin välillä, tuoden ajankohtaisimman tiedon toimialan kestävyyshankkeista. Tavoitteena on koulutusliiketoiminnan lisäksi edistää toimialan kestävää kehitystä.Samalla IAB Finlandissa tapahtuu toinenkin merkittävä muutos. Pitkäaikainen tiimin jäsen Mira Vaurula jättää tehtävänsä viiden vuoden päätteeksi. Mira on ollut keskeisessä roolissa IAB:n kehityksessä, ja hänen panoksensa on ollut korvaamaton. IAB Finland kiittää Miran sitoutumista ja arvokasta työpanosta vuosien varrella.

  


Miran seuraajaksi on valittu Hanna Karta, joka tuo mukanaan vankkaa ja monipuolista kokemusta markkinointi- ja media-alalta. Hannan asiantuntemus tukee IAB:n kasvua ja kehitystä.Nämä muutokset vahvistavat IAB Finlandin asemaa digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan suunnannäyttäjänä. Toivotamme Heidin ja Hannan lämpimästi tervetulleiksi ja kiitämme Miran vuosien työstä organisaation eteen!

 

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää