Icon
Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim Uutiset & blogi

Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim

04.03.2025 | iab

Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme kolmannessa osassa tapaamme Anne Teeriahon, joka työskentelee ilmoitusmyyntipäällikkönä Suomalainen Lääkäriseura Duodecimissa ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.

Miksi päätit osallistua IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen?

Halusin oppia uutta ja ymmärtää paremmin digimarkkinoinnin ja -myynnin lainalaisuuksia.

Miten koit koulutuksen sisällön ja rakenteen? Oliko se kattava ja relevantti?

Koulutuksen sisältö oli erittäin hyvä ja materiaalia oli, sanoisinko, ainakin riittävästi.

Kuinka vertaisit tätä koulutusta muihin vastaaviin koulutuksiin, joihin olet osallistunut?

Tämä koulutus antoi hyvät eväät digimarkkinointiin niin keltanokalle kuin konkarillekin, kokonaisvaltaisuutensa ja laajuutensa johdosta.

Mitkä olivat kolme tärkeintä oppimasi asiaa kurssilta?

Mainonnasta 62 % digitaalista ja siitä 80 % kohdennettua, datataitavin tulee voittamaan kilpailun.
Verkkokauppa muuttaa digin fundamentteja – tiedonhalukanavasta muodostuu ostopaikka.
Eväste "pakka" edelleen sekaisin.

Miten koulutus on vaikuttanut työskentelyysi tai uraasi?

Uskon ymmärtäväni asiakkaitteni toiveita ja tarpeita paremmin. Puhumme samaa kieltä: ostaja ja myyjä.

Oletko käyttänyt koulutuksessa opittuja tietoja ja taitoja käytännössä? Voitko antaa esimerkkejä?

Kyllä, pyrin tuottamaan asiakkaille parempaa dataa heidän kampanjoistaan sekä antamaan parempia ehdotuksia kampanjoiden kokonaisuuksista.

Kenelle suosittelisit tätä koulutusta ja miksi?

Ainakin kaikille digimyynnin kanssa työskenteleville.

Mitä neuvoja antaisit tuleville osallistujille, jotta he saavat parhaan mahdollisen hyödyn koulutuksesta?

Kannattaa varata riittävästi aikaa materiaalien läpikäyntiin, sillä voi olla, että innotutkin "vähän liikaa" :) Tulee kiire lukea kaikki mikä kiinnostaa.

Anne Teeriaho
Ilmoitusmyyntipäällikkö 
Suomalainen Lääkäriseura Duodecim

Seuraava IAB Finlandin digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus tässä!

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat

IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.

lue lisää

16.12.2025

Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat

IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.

lue lisää

12.12.2025

IAB Finlandin syyskokous: uudet hallituksen jäsenet vahvistavat yhdistyksen asemaa digimainonnan ekosysteemin edelläkävijänä

IAB Finlandille valittiin uusi hallitus, samalla vahvistettiin ensi vuoden painopisteet.

lue lisää

11.12.2025

Digitaalisten ulkomainospintojen kartta

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä on koonnut kattavan kartan, joka kokoaa yhteen työryhmään kuuluvien yritysten kaikki digitaaliset ulkomainospinnat. Kartan avulla voit selata, rajata ja hakea mainospintoja toimijoiden, kaupunkien sekä ulkomainospintojen ominaisuuksien mukaan.

lue lisää

10.12.2025

Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2025 -kysely

Haluamme kartoittaa, missä pelimainonta Suomessa tällä hetkellä menee ja mitä trendejä on nousemassa. Pelimainonta kattaa sekä mobiilipelien mainospaikat, pelien sisäiset mainosratkaisut että e-urheilun.

lue lisää