Webinar: Virtual Programmatic Day H2
Järjestäjä: IAB Europe
Virtual Programmatic Day on IAB Europen järjestämä tapahtuma, joka tutkii ohjelmallisen ostamisen vaikuttimia ja esteitä Euroopassa ja tarjoaa esimerkkejä mobiilin, datan ja läpinäkyvyyden alueilta. Tämä online-tapahtuma on maksuton ja järjestetään keskiviikkona 14. marraskuuta klo 11.30 - 18.30.
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää