Icon
Webinar: Virtual Programmatic Day H2 Tapahtumat

Webinar: Virtual Programmatic Day H2

14.11.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

Virtual Programmatic Day on IAB Europen järjestämä tapahtuma, joka tutkii ohjelmallisen ostamisen vaikuttimia ja esteitä Euroopassa ja tarjoaa esimerkkejä mobiilin, datan ja läpinäkyvyyden alueilta. Tämä online-tapahtuma on maksuton ja järjestetään keskiviikkona 14. marraskuuta klo 11.30 - 18.30. 

Lisätiedot ja ilmoittautumiset IAB Europen sivuilla.

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää