Webinar series: Transparency and Consent Framework Feedback
Järjestäjä: IAB Europe
8. päivä maaliskuuta 2018 IAB Europe julkaisi GDPR: läpinäkyvyys- ja suostumuskehykseen liittyvät tekniset erittelyt kommentoitavaksi. Toimialan yhteisen puiteohjelman tavoitteena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, mainostajia ja koko toimitusketjua täyttämään läpinäkyvyyden vaatimukset GDPR:n mukaisesti kattaen myös käyttäjien suostumusmekanismin ennen asetuksen voimaantuloa 25. toukokuuta tänä vuonna.
Kehys on ei-kaupallinen avoimen lähdekoodin aloite. Lopullinen versio on tarkoitus julkaista huhtikuun puolivälissä, kun julkaisijoita, mainostajia ja muita tärkeitä alan toimijoita on kuultu. Organisaatiot voivata antaa palautetta 8.4. saakka. Kiinnostuneilla on kommentoinnin lisäksi mahdollisuus antaa lisää palautetta ja esittää kysymyksiä osallistumalla maksuttomiin Q&A-webinaareihin maalis-huhtikuussa. Katso aikataulut ja rekisteröi täältä.
Perjantai 16.3. 18.00-19.00
Perjantai 23.3. 18.00-19.00
Perjantai 30.3. 18.00-19.00
Perjantai 6.4. 18.00-19.00
Perjantai 13.4. 18.00-19.00
(ajat Suomen aikaa)
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää