
Webinar: Digital Brand Advertising and Measurement
Järjestäjä: IAB Europe
IAB Europen maksuton Digital Brand Advertising and Measurement -webinaari järjestetään torstaina 6. syyskuuta klo 16.00-17.00.
Uusimman IAB Europen Digital Brand Advertising and Measurement Reportin mukaan digitaalisten brändimainoskampanjoiden mittaamisessa on näkemysero vision ja todellisuuden välillä. IAB Europe järjestää webinaarin, joka sukeltaa syvemmin raportin havaintoihin: digitaaliset mittausprioriteetit eri sidosryhmien kesken, digitaalisen mainonnan laadun ja KPI: n määrittäminen digitaalisen brändimainonnan onnistumisen määrittämiseksi.
- Digitaaliset mittauspisteet
- Näkemyksiä brändimainoskampanjoiden tehokkaasta kohdistamisesta
- KPI: t digitaalisen brändimainonnan onnistumisen määrittämiseksi
- Raportin havaintojen esittelyä seuraa paneelikeskustelu.
Vahvistuneet puhujat:
- Christer Ljones, Head of Product Strategy, Schibsted and Vice-Chair, IAB Europe Brand Advertising Committee
- Clementina Piazza, Programmatic Director EMEA, Integral Ad Science
- Phil Sumner, Global Media Insights Director, Teads
- Estelle Reale, Marketing Director EMEA, Sublime Skinz
Lisätiedot ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.
IAB Europe Report: Digital Brand Advertising and Measurement 2018:
IAB Europe’s latest Digital Brand Advertising and Measurement Report demonstrates that advertisers, agencies, and publishers appreciate the need to align digital advertising measurement with growing trends and industry demands; including rising cross-media consumption and ad quality concerns. But, when it comes to accurately assessing the impact ads make, there is still a gap between knowing what the industry should be measuring and putting those metrics into action. For example, metrics related to ad impact, such as purchase intent (88%), sales (79%), and uplift in direct site visits (77%) are ranked highly as important measures. Yet figures for deployment of these metrics are far lower, with all measured by less than half of stakeholders. Indeed, even viewability is presently measured by just 48% of agencies, advertisers, and publishers.
26.03.2025
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää02.04.2025
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.
lue lisää09.04.2025
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää