Icon
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi Tapahtumat

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

03.04.2024, 9:00-11:00

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

Webinaarin puheenvuoroissa käsitellään seuraavia aiheita:

  • Jukka Niittymaa Sherpalta tarjoaa meille reality-checkin erottuvan markkinoinnin vaikeudesta tekoälykkäässä ajassa
  • Samuel Tenhunen Tietoevrystä ja Sami Pappila Microsoft Finlandilta kertovat, kuinka tekoäly voi mullistaa markkinoinnin roolin liiketoiminnan kasvun veturina, syventämällä asiakasymmärrystä ja personoimalla asiakaskokemuksia.
  • Sini Kervinen Bauer Medialta paljastaa meille vinkkejä miten hyödyntää tekoälyä audiossa ja innovoinnissa.
  • Petri Mertanen Mertanen Analyticsistä esittelee, miten tekoäly voi automatisoida digitaalista mainontaa ja tehostaa datan analysointia, esitellen konkreettisia työkaluja ja metodeja.
  • Anna Porvari Kuubista paljastaa vinkkinsä, kuinka mainonnan tuotannossa tekoäly voi lisätä tehokkuutta, nopeuttaa prosesseja ja mahdollistaa uusia luovia ratkaisuja.

Tämä webinaari tarjoaa:

  • Realistisen katsauksen tekoälyn nykytilaan ja potentiaaliin markkinoinnissa.
  • Oivalluksia ja käytännön esimerkkejä siitä, miten tekoälyä on hyödynnetty menestyksekkäästi markkinoinnissa.
  • Työkaluja ja strategioita, joilla voit integroida tekoälyn osaksi omaa markkinointistrategiaasi. 

Tapahtuma järjestetään verkossa, joten voit osallistua mistä tahansa, tarjoten joustavan tavan pysyä ajan tasalla alasi viimeisimmistä trendeistä ja innovaatioista. Varmista paikkasi tässä ainutlaatuisessa tilaisuudessa oppia, kuinka saada hyötyjä irti tekoälystä.

Älä missaa tätä tilaisuutta syventää ymmärrystäsi tekoälyn roolista digitaalisessa markkinoinnissa. Varaa paikkasi nyt!

Webinaari sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Tervetuloa mukaan tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi


Ohjelma

9.00 Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

9.15 Reality-check tekoälykkäälle markkinoijalle - Jukka Niittymaa | Sherpa

9.30 Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa - vie personoidut omnikanavaiset asiakaskokemukset seuraavalle tasolle - Samuel Tenhunen | Tietoevry & Sami Pappila | Microsoft Finland

9.45 Tekoälyn hyödyntäminen audiossa ja innovoinnissa - Sini Kervinen | Bauer Media

10.00 Liiketoimintalähtöinen markkinointi tekoälyllä - Jere Meriluoto | Superlines

10.15 Tekoälyn mahdollisuudet digitaalisessa mainonnassa ja datan analysoinnissa - Petri Mertanen | Mertanen Analytics

10.30 Mainonnan tuotannon transformaatio - Anna Porvari | Kuubi

10.45 Loppusanat - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

 

Ilmoittaudu

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää