Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tietosuoja puhututtaa vuodesta toiseen. Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
Tervetuloa mukaan! Lupaamme, että saat webinaarissa paljon käytännön neuvoja ja oppeja säädösten noudattamiseksi nykyisen ja tulevan digiliiketoiminnan tueksi.
Ohjelma
13:00 - 13:10 Tervetuloa (Anna Paimela / Iconics ja Pasi Raassina / IAB Finland)
13:10 - 13:25 TCF-update (xxx / IAB Europe)
13:25 - 13:45 Ajankohtaiskatsaus mainontaa koskevista lainsäädäntöhankkeista (Else Leppänen / Eversheds Sutherland)
13:45 - 14:15 Traficomin viimeaikaiset päätökset evästeasioissa (Janna Toivonen & Jesse Heiskanen / Traficom)
14:15 - 14:35 Google Analyticsin käyttö Privacy Shieldin varjossa (Petri Mertanen / Mertanen Analytics)
14:35 - 14:55 Kysyin ja sain luvan. Mitä seuraavaksi? - Evästelupa kannattaa huomioida osana laajempaa identiteetin hallintaa ja se on perusta digitaaliselle asiakaskokemukselle (Jouni Mannerhovi / Gravito)
14:55 - 15:00 Loppusanat (Anna Paimela/Iconics ja Pasi Raassina/IAB Finland)
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää