Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
Tässä ihkaensimmäisessä IAB Tietoiskussa kuulet terveisiä tiiviissä tunnin setissä neljästä työryhmästä: Retail Media, Sisältömarkkinointi, Digiulkomainonta sekä Gaming. Julkaisemme markkinaa helpottavia oppaita, katsauksia ja työkaluja.
Webinaarin juontaa IAB:n omat hahmot Mira Vaurula sekä Jannina Niskala.
Tervetuloa mukaan tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
09:00 Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland
09:15 Retail Median Suomen tilannekatsaus - Retail Media työryhmästä Hannele Jauhiainen | Kesko & Sami Hiirsalmi | SOK Smart Marketing
09:25 Miten Suomi puhuu sisältömarkkinoinnista: termit ja terminologia - Sisältömarkkinoinnin työryhmästä Pasi Raassina | IAB Finland
09:35 Digiulkomainonnan ostajan tärkein työkalu: DOOH kartta 2.0 - Digiulkomainonnan työryhmästä Aapo Koro | Outshine
09:45 Gaming Myytinmurtajat rikkoo ennakkoluuloja ja väärinkäsityksiä Gaming-mainontaan liittyen - Gaming työryhmästä Janna Laiho | Azerion & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance
09:55 Kuinka hyvin toimialalla on markkinointiteknologiat käytössä? Markkinakyselyn tuloksia! - Martech työryhmästä Charlotta Muinonen | Neste & Henri Maunuksela | dentsu
10:05 Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää