Icon
Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan Tapahtumat

Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

12.06.2024, 9:00-10:15

IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

Kesäkuun Tietoiskussa kuulet uunituoreet Adex 2023 tulokset Euroopan digimediamarkkinasta sekä valittuja paloja Suomen mediamarkkinan osalta. Lisäksi luvassa kahden työryhmän tuottamien tutkimusten tuloksia, aiheina digiaudio, erityisfokuksena podcastit sekä pelimainonta.

Webinaarin juontaa IAB:n omat hahmot Mira Vaurula sekä Jannina Niskala.

Webinaariin ovat tervetulleita tietysti IAB:n jäsenet, mutta toivotamme myös lämpimästi tervetulleeksi myös ei-jäsenet.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi

Ohjelma

09:00 Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

09:05 Digitaalinen mediamarkkina 2023 Suomessa ja Euroopassa - Adex 2023 tulokset - Pasi Raassina | IAB Finland

09:25 Näin suomalainen kuuntelee - Podcast Edition - Digitaalisen audion työryhmästä Maria Lehto | Bauer Media & Noora Peitsara | Sanoma

09:40 Pelimainonnan nykytila Suomessa -kyselyn tulokset - Gaming työryhmästä Janna Laiho | Azerion & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance

09:55 Webinaarin Q&A & loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

 

Ilmoittaudu

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää