Icon
Webinaari: IAB Tietoisku Tapahtumat

Webinaari: IAB Tietoisku

11.12.2024, 9:00-10:00

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisemme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi otetaan katsaus IAB Europen tuoreimpiin tuotoksiin ja Readpeakin Nordic Native Advertising -tutkimukseen.

Webinaarin juontaa IAB:n omat hahmot Jannina Niskala ja uusi vahvistuksemme Heidi Blomberg.

Webinaariin ovat tervetulleita tietysti IAB:n jäsenet, mutta toivotamme myös lämpimästi tervetulleeksi myös ei-jäsenet.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi


Ohjelma

09:00 Tervetuloa & IAB:n vuosi 2025 – Jannina Niskala ja Heidi Blomberg | IAB Finland

09:10 Digimarkkinapulssi: Q3 toteuma ja Q4 ennuste – Pasi Raassina | IAB Finland

09:25 Katsaus IAB Europen tuoreimpiin tuotoksiin – Mira Vaurula | IAB Finland

09:40 Nordic Native Advertising -tutkimuksen katsaus – Sarianna Haakana | Readpeak

09:55 Webinaarin loppusanat - Jannina Niskala ja Heidi Blomberg | IAB Finland

 

Ilmoittaudu

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää