Vaikuttavuusviestintä somessa
Vaikuttavuusviestintä somessa
Aika: 2h | To 28.4.2022 klo 9-11
Verkkokoulutus
Yritysten, organisaatioiden ja vaikuttajien vastuullisuus on yhä tärkeämpää kuluttajille ja suurille yleisöille. Tässä valmennuksessa syvennytään vaikuttavuusviestinnän maailmaan erityisesti somessa.
Vaikuttavuusviestintä eli yhteiskunnallinen ja sosiaalinen vaikuttaminen (social impact influencing) on yrityksen, vaikuttajan tai organisaation kokonaisvaltainen strategia, joka liittyy niihin yhteiskunnallisiin teemoihin, joiden puolesta he ovat valmiita toimimaan. Varsinainen vaikutus syntyy siitä, miten tästä strategiasta ja sen mukaisista aidosta teoista osataan viestiä halutulle kohderyhmälle. Tässä koulutuksessa opitaan, mitä vaikuttavuusviestintä on ja miten sitä kannattaa toteuttaa inhimillisesti.
Kenelle koulutus on tarkoitettu?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
Valmennus sopii täydellisesti:
- Yrityksille, jotka haluavat syventää osaamistaan vaikuttavuusviestinnästä ja tehdä omasta vastuullisuusviestinnästään avointa ja aidosti kaksisuuntaista.
- Julkishallinnon organisaatioille, jotka haluavat inhimillistää viestintäänsä
- Varainhankintaa tekeville organisaatioille ja järjestöille
- Luoville b2b-yrityksille, jotka haluavat syventää vaikuttavuusviestintäänsä
Kahden tunnin jälkeen:
-
Sinulla on selkeä näkemys siitä, mitä vaikuttavuusviestintä on ja miten sitä voidaan toteuttaa inhimillisesti
-
Saat konkreettisia vinkkejä ja keinoja, joilla varmistat tehokkaan tavan hyödyntää vaikuttavuusviestintää omassa tekemisessä
Kouluttajasi
Valmentajana toimivat PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja Inna-Pirjetta Lahti ja kasvujohtaja Tuomo Meretniemi. Innan ja Tuomon vaikuttavuusviestintää käsittelevä kirja Muuta maailmaa somessa - Hyväntekijän käsikirja ilmestyy huhtikuussa 2021.
Koulutuksen hinta
Hinta |
|
IAB:n jäsen (koodi: IABxPING) | 239,20 € + alv |
Ei-jäsen | 299 € + alv |
IAB:n jäsenet saavat näistä kaikista -20% koodilla IABxPING
Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kahdeksan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
IAB Koulutuskumppani: PING Helsinki
PING Helsinki on yhteiskunnalliseen ja vastuulliseen viestintään erikoistunut vaikuttavuustoimisto, joka auttaa rohkeita asiakkaitaan muuttamaan maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin, sosiaalisen median ja PR:n keinoin.
IAB Finland koulutuspartnerit:
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää