Icon
TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi Tapahtumat

TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi

01.12.2023, 9:00-9:45

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

Webinaarissa käydään kattavasti läpi digianalytiikan hyödyt ja miksi siihen kannattaa panostaa.

  • Mihin analytiikkaa tarvitaan ja miksi siihen kannattaa panostaa?
  • Analytiikkatyökalut ja niiden valinta
  • Analytiikka ja evästeet
  • Vinkit mittauskokonaisuuden rakentamiseen

Webinaari järjestetään pe 1.12. klo 9.00. Webinaarin vetää Tuloksen analytiikkaguru Antti Siitonen (Head of Analytics), jolla on vankka kokemus liiketoiminnan kehityksestä. Hän tuottaa luotettavaa ja ennen kaikkea maksimaalisesti hyödynnettävissä olevaa dataa yrityksille.

ILMOITTAUDU

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää