Icon
TULOS webinaarit - osa 3: Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta! Tapahtumat

TULOS webinaarit - osa 3: Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta!

29.11.2023, 9:00-9:45

Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva alue. Googlen algoritmien päivitykset ovat muovanneet hakukoneiden tuloksia merkittävästi niin Suomessa kuin globaalistikin. Mutta mitkä asiat ovat tärkeitä ottaa huomioon hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta tulevaisuudessa? Webinaarissamme sukellamme näiden ja muiden aiheiden syvempiin yksityiskohtiin.

Webinaarissa käydään kattavasti läpi miten pystyt reagoimaan Googlen algoritmipäivityksiin ja miksi niistä on hyvä pysyä ajan tasalla.

  • Googlen algoritmipäivitykset – Mitä ne ovat?
  • Googlen uusimmat päivitykset – vaikutukset ja havainnot by Tulos Helsinki
  • Liikenne romahtanut päivityksen jälkeen? Mitä voin tehdä liikenteen palauttamiseksi?

Webinaari järjestetään ke 29.11. Klo 9.00. Webinaarissa äänessä ovat SEO-gurut Tommi Karvinen ja Juuso Kataja, joilla on vuosien kokemus hakukoneoptimoinnista ja sen konsultoinnista.

ILMOITTAUDU

 

 

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää